شناسهٔ خبر: 34676023 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش سردار رحیمی به کلیپ منتشر شده از درگیری با مأمور ناجا

فارس

رئیس پلیس پایتخت در واکنش به فیلم منتشر شده از درگیری یک فرد مورد دار با یکی از مأموران پلیس در شب گذشته، اصل, ماجرا را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه به فیلمی که روز گذشته در فضای مجازی مبنی بر درگیری یک نفر از شهروندان با مامور یگان امداد منتشر شد پرداخت و اظهار داشت: در درگیری  دیروز یک فرد که از افراد مسئله‌دار است اقدام به هنجار شکنی و متلک پرانی به یک خانم در محدوده چهارراه ولیعصر تهران می‌کند و مامور مذکور به آن فرد تذکر می‌دهد اما فرد متخلف با مامور درگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که این فرد متعرض موتورش را هم در پیاده رو پارک کرده بود گفت: اصلی‌ترین مطلب برای تذکر پلیس به این فرد رفتار ناهنجار و متلک پرانی بود که البته باید گفت فیلم به صورت منقطع شده در فضای مجازی منتشر شد.

وی اعلام کرد: بعد از تعرض و درگیری آن فرد با مامور پلیس،  بلافاصله وی دستگیر شده و از شب گذشته تا امروز صبح در اختیار پلیس بود تا اینکه امروز به دادسرا معرفی و در نهایت به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی با قرار ۴۰۰ میلیون تومانی روانه زندان شد.

نظر شما