شناسهٔ خبر: 34670861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

نماز عید قربان در مساجد استان زنجان برپا می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: دعای عرفه و نماز عید قربان در مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه استان برپا می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام« جعفر جنتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان گفت: نماز عید قربان در تمام مساجد و امامزادگان استان زنجان اقامه می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری دعای عرفه در 32 بقعه متبرکه زنجان خبر داد و افزود: در زنجان هم این مراسم در امامزاده سید ابراهیم (ع)، زینبیه اعظم و حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

 

وی به برنامه های دهه ولایت و امامت هم اشاره کرد و گفت: برپایی مراسم دعای عرفه نخستین برنامه این دهه است که در تمام شهرستان های تابعه هم برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به دیگر برنامه ها هم اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی خیمه‌های معرفت و نمایشگاه‌های موضوعی در دستور کار است.

 

وی به عید غدیر خم هم به عنوان یکی دیگر از اعیاد بزرگ شیعیان اشاره کرد و گفت: تبیین و تبلیغ فرهنگ غدیر، امامت و ولایت به عنوان امتداد خط رسالت و تعمیق اعتقادات و سطح معارفی و معرفتی مردم نسبت به این موضوع وظیفه همگانی است.

 

دیدار و تفقد از سادات خادم، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در برخی از بقاع متبرکه و همچنین غبارروبی بقاع متبرک امامزادگان، برپایی ایستگاه‌های مشاوره وقف در امامزادگان، فضاسازی بقاع متبرکه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی دهه ولایت اجرایی خواهد شد.

 

نظر شما