شناسهٔ خبر: 34658947 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شطرنج بازی پی‌اس‌جی با بارسونا همچنان ادامه دارد

تهران- ایرنا- باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از تایید مذاکرات مستقیم خود با رئال مادرید برای فروش نیمار، اعلام کرد که که تنها در یک صورت می‌تواند با بازگشت مرد برزیلی به نیوکمپ موافقت کند.

صاحب‌خبر -

پس از سماجت اولیه پی‌اس‌جی برای به دست آوردن ۲۲۲ میلیون یورو از قبل فروش ستاره سامبا و مخالفت بارسا با این درخواست، حالا منابع  داخلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کردند که پاریسی‌ها پیشنهاد بارسا را در صورت گنجاندن «فیلیپه کوتینیو» و «نلسون سمدو» در قرارداد به علاوه ۵۰ میلیون یورو نقد مورد بررسی قرار خواهند داد.

بدنبال خرید «آنتوان گریژمان»، بارسا کوتینیو را به طور غیرمستقیم در فهرست فروش قرار داده است به طوری که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی انگلیس گزارش‌های محکمی مبنی بر انتقال وی به تاتنهام منتشر شد و این در حالی است که سمدو پست دفاع راست را با «سرخیو روبرتو» شریک است.

در سوی دیگر قصه، نیمار که مشتاقانه در انتظار بازگشت به نیوکمپ است هنوز برای پی‌اس‌جی به میدان نرفته و در دیدار تیمش مقابل رِن در جام قهرمانان فرانسه ‌که با پیروزی تیم «توماس توخل» به اتمام رسید نیز به دلیل محرومیت حضور نداشت.

با این وجود، مرد برزیلی در جشن قهرمانی پاریسی‌ها شرکت کرد اما تصاویر تلویزیونی حاکی از آن بود که در هنگام گرفته شدن عکس دسته جمعی پی‌اس‌جی با جام قهرمانی توسط «کیلین امباپه» از کادر دوربین بیرون انداخته می‌شود.

در این بین، «ارنستو والورده» سرمربی بارسا ضمن ابراز عدم اطمینان از بازگشت نیمار به جمع آبی اناری‌ها اظهار داشت: باید ببینیم چه پیش خواهد آمد؛ پاسخ کلاسیک و معمول به این پرسش این است که نیمار در حال حاضر برای تیم دیگری بازی می‌کند؛ من سرمربی هستم و تنها به بازیکنان تیم خودم فکر می‌کنم.

پی‌اس‌جی رقابت خود در فصل جدید لوشامپیونه را فردا با بازی مقابل نیم المپیک آغاز خواهد کرد و هنوز مشخص نیست که آیا نیمار تیمش را در این بازی همراهی می‌کند یا خیر.

نظر شما