شناسهٔ خبر: 3464627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پس از شکست سنگین خانگی راه‌آهن

لطیفی: مورینیو و فرگوسن هم به ۴ هفته زمان نیاز دارند/ یک شکست دیگر یعنی سقوط

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مورینیو و فرگوسن هم برای پیاده کردن افکار خودشان به 4 هفته زمان نیاز دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی لطیفی پس از شکست 3 بر صفر راه‌آهن مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم. انصافاً کنترل بازی در اختیار ما بود و روی اشتباهات گل خوردیم. زمانی که پیش از گل دوم کرنر شد من گفتم که بیچاره شدیم و همان توپ هم به گل تبدیل شد. در این بازی شانس با ما یار نبود. شاید از شانس من بوده که در 2 بازی گذشته با یکی از تیم‌های خوب ایران بازی کردیم. فکر می‌کنم ذوب آهن را در طول فصل یکی دو تیم اذیت کرد که ما یکی از آنها بودیم. برای این بازی 3 بازیکن اصلی خود را دراختیار نداشتم.

وی ادامه داد: اگر بگویم بازی خوبی انجام دادیم فکر می‌کنند دروغ گفته‌ام و قاطی کرده‌ام. فقط خبرنگاران می‌توانند در این باره نظر بدهند. بازیکنان من 90 دقیقه‌ای نیستند و بدنسازی خوبی نداشتیم. در دقیقه 60 باید 6 بازیکن تیمم را تعویض می‌کردم.

لطیفی خاطرنشان کرد: از ابتدا هم گفتم که به 4 هفته زمان نیاز دارم حتی مورینیو و فرگوسن هم 4 هفته زمان نیاز دارند تا تفکراتشان را پیاده کنند. به دنبال بهانه نیستم و هفته گذشته به هوای بد اهواز بهانه نگرفتم؛ اما امروز ناراحتی من این است که اتوبوس تیم برای آوردن بازیکنان به تختی هماهنگ نشده بود و بازیکنان با آژانس و ماشین شخصی به ورزشگاه آمدند این موضوع چیزی نیست که بخواهم به راحتی از آن بگذرم.

وی افزود: سرمربی ذوب‌آهن که شخص درونگرایی است را دیدید که پس از گل دوم چگونه خوشحالی می‌کرد که قابل توجه بود. او پس از گل دوم 3 متر به هوا پرواز کرد.

لطیفی افزود: به تیمم گفته‌ام که دیگر به بازی با ملوان فکر کنند. به هیچ عنوان نباید دیگر شکست بخوریم زیرا سقوط می‌کنیم. هر چند مشکلات زیادی داریم اما بازیکنانم هم‌قسم شده‌اند که اجازه ندهند تیم سقوط کند.

انتهای پیام/آ

نظر شما