شناسهٔ خبر: 34645705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

گلزنی بازیکنی که مازاد اعلام شده بود و کاپیتانی عالیشاه در حضور سیدجلال در بازی تدارکاتی

بشیکتاشی شدن بیرو باز هم منتفی شد

گروه ورزش / پرسپولیس که با انجام دیدارهای تدارکاتی مختلف خود را برای حضور در لیگ نوزدهم آماده می کند، پس از اینکه چهارشنبه برابر فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد، پنجشنبه در دیداری دوستانه و در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف نساجی رفت که این دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یافت. مهدی عبدی (34) و محمدامین اسدی (70) برای پرسپولیس گلزنی کردند و محمد عباس‌زاده (45-پنالتی) و فرزاد زامهران (68)، گل‌های نساجی را به ثمر رساندند.

صاحب‌خبر -

سیدعلی میرغفاری داور این مسابقه، شجاع خلیل‌زاده و محسن ربیع‌خواه از پرسپولیس و محمدامین رضایی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد. به این ترتیب، شجاع که در بازی با فولاد از میدان اخراج شده بود، در این دیدار هم کارت زرد گرفت تا روزهای خشن، پر اخطار و اخراجی را سپری کند! ضمن اینکه در دقیقه 75،‌ سر سعید حسین‌پور بازیکن پرسپولیس شکست و او با سری بانداژ شده به بازی ادامه داد.
این مسابقه حواشی دیگری هم در دل خود داشت. در این بازی، سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی حضور داشت ولی بازوبند کاپیتانی را به امید عالیشاه داد که این موضوع کمی عجیب بود. چرا که گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس، چند روز قبل به صراحت عنوان کرد که حسینی کاپیتان اول تیمش است و هر وقت بازی کند، کاپیتان است ولی ماجرا از این قرار است که سیدجلال سال گذشته نیز برای ایجاد همدلی بیشتر در تیم بازوبند را در برخی دیدارهای تدارکاتی به دیگر نفرات داده بود و حالا هم بازوبند را به عالیشاه داد تا او در مقابل تیم سابق خود کاپیتان باشد. قبل از آغاز این مسابقه در خبری اعلام شد کالدرون عذر مهدی عبدی و احمدرضا احمدوند دو بازیکن جوان پرسپولیس را خواسته و به آنها گفته بهتر است در تیمی بازی کنند که شانس بازی داشته باشند اما بعد از اعلام این خبر، عبدی در ترکیب اصلی سرخ‌ها بازی کرد و گل هم زد. جالب اینکه عبدی در بازی با نفت مسجد سلیمان هم گل دوم پرسپولیس را زده بود و این موضوع خبر قرار گرفتن او در لیست مازاد کالدرون را عجیب‌تر می‌نمود. البته احمدوند نیز با انتشار پستی در اینستاگرام، به خبر خروجش از این تیم واکنش نشان داد و اعلام کرد که بازیکن مازاد نیست. ضمن اینکه باشگاه هم واکنشی به این ماجرا نداشت.
در این بازی، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان قرمزها بود. بازیکنی که دوباره بحث لژیونر شدنش مطرح شده است. پنجشنبه برخی رسانه‌های ترکیه‌ای از جمله سایت «اسپورگوندمی» خبر دادند که باشگاه بشیکتاش در پی مصدومیت کاریوس دروازه‌بان آلمانی خود، وضعیت چند دروازه‌بان از جمله بیرانوند را زیر نظر دارد و ممکن است دروازه‌بان ایرانی که ارزشش در بازار نقل و انتقالات 4 میلیون یورو است را به خدمت بگیرد اما دیروز سایت ترکیه‌ای «دوحولیه» مدعی شد از آنجایی که کاریوس به مدت یک و نیم ماه دور از میادین خواهد بود، عبدالله آوجی سرمربی بشیکتاش از این باشگاه خواسته از بین گزینه‌هایی همچون وُلکان باباجان، اِرتاچ اوزبیر، علیرضا بیرانوند و محمد شنگزر نسبت به جذب اوزبیر ترکیه‌ای اقدام کنند و به این ترتیب بیرانوند که سال گذشته هم خبر حضورش در این تیم مطرح شده بود، باز هم از لیست خرید بشیکتاش خارج ‌شد.

نظر شما