شناسهٔ خبر: 34638013 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جنگ داخلی، بزرگ‌ترین ترس صهیونیست‌ها

نتایج یک نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی نشان داد که اغلب صهیونیست‌ها از جنگ داخلی بیشتر از تهدیدهای خارجی می‌ترسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک نظرسنجی که توسط مؤسسه ژئوکارتوگرافی برای سازمان «گیشر» انجام شده است  و روز جمعه توسط روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» منتشر شد، نشان داد 55درصد از صهیونیست‌های شرکت کننده در این نظرسنجی از جنگ داخلی در سرزمین‌های اشغالی واهمه دارند، در مقایسه با 42درصد که ترسشان از جنگ با دشمنان خارجی است.

 
این نظرسنجی از نمونه‌ای از افراد بالای 18 سال  در جامعه رژیم صهیونیستی گرفته شده و در آن همچنین روابط عمومی اسرائیل با یهودیان جهان بررسی شده است.
 
به گزارش وبگاه خبری روسیا الیوم، بر اساس این نظرسنجی  65٪ از صهیونیست‌ها از قطعی رابطه شان با سایر یهودیان جهان می‌ترسند.
 
سی و پنج درصد از پاسخ دهندگان هم گفتند که از نقش بزرگ‌تر یهودیان جهان در کارزار انتخاباتی اسرائیل، هراس دارند در مقایسه با 65 درصد که گفتند این گونه نیست.
 
اوریت اداتو رئیس سازمان گیشر که یک ژنرال بازنشسته است، گفت که مردم اسرائیل ثابت کردند که  اگرچه سیاست اسرائیل تصویری را درست می‌کند که می‌گوید بزرگترین دشمن و تهدید اصلی اسرائیل کشورهای دشمن یا سازمان‌های تروریستی است،  اما مردم، خطر واقعی را شکاف و خشونت داخلی می‌دانند.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما