شناسهٔ خبر: 34637222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پیری:

پذیرش دانشجو در ۱۲۴ رشته تحصیلی دانشگاه آزاد ابهر انجام می‌شود

معاون علمی دانشگاه آزاد واحد ابهر گفت: پذیرش دانشجو در ۴۴ رشته کارشناسی و ۱۷ رشته کاردانی در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید پیری معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: در مهر سال ۹۸، در ۱۲۴ رشته تحصیلی متنوع در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ دانشجو پذیرش می‌کند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر افزود: پذیرش دانشجو در ۴۴ رشته کارشناسی و ۱۷ رشته کاردانی در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و کشاورزی بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) بوده که داوطلبان تحصیل در رشته‌های بدون آزمون تا ۶ شهریور سال ۹۸ مهلت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org اقدام به ثبت نام نمایند.

پیری اضافه کرد: برای سال تحصیلی ۹۹ -۹۸ از بین داوطلبان آزمون سراسری نیز در رشته پرستاری در مقطع کارشناسی پیوسته و در ۸ رشته دکتری تخصصی و ۵۴ رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی حضور اعضای هیئت علمی مجرب در این دانشگاه را فرصت مناسب دانست و گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر بیش از ۱۵۰ نفر اعضای هیئت علمی مشغول به تدریس هستند که دارای مدارک علمی بالا و متخصص در رشته‌های مربوطه خود بوده، این نشان از ارتقای کیفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر دارد.
 

نظر شما