شناسهٔ خبر: 34635628 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

موندو: نیمار حداکثر تا 20 آگوست منتظر بارسلونا می‌ماند؛ پس از این تاریخ، گزینه رئال مادرید به طور جدی بررسی می‌شود

مهدی آزادی

گزارش موندو می‌گوید بازگشت نیمار به لالیگا حتمی است اما ممکن است مقصد این بازیکن، برنابئو باشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - اولویت نیمار بازگشت به بارسلونا است اما این تنها گزینه او نیست.

به گزارش موندو دپورتیوو، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر و بالطبع، منتفی شدن بازگشت کوتینیو به این لیگ، حالا تنها یک راه برای جدایی این بازیکن برزیلی از بارسلونا وجود دارد و آن هم گنجانده شدن در قرارداد بازگشت نیمار است. انتقالی که علی رغم همه دشواری‌ها هنوز هم ممکن است. نیمار از چندین هفته پیش رسما درخواست خروج داده و میلی به ادامه فوتبالش در لوشامپیونه ندارد. 

در این بین همان طور که پیشتر هم اعلام شد، اولویت نیمار، بازگشت به بارسلونا است. بارسا این را می‌داند. نیمار اما تا یک زمان مشخص منتظر بارسلونا می‌ماند؛ به طور دقیق تر تا 20 آگوست. البته او ترجیح می‌دهد پیش از شروع فصل جدید لیگ 1 فرانسه - یکشنبه هفته بعد - تکلیفش مشخص شود که غیرممکن است. اگر تا 11 روز دیگر، بارسا اقدامی جدی برای خرید نیمار انجام نداد، آنگاه این ستاره برزیلی گزینه پیوستن به رئال مادرید را بررسی خواهد کرد. فلورنتینو پرز که قبل از سال 2013 در رویای جذب نیمار بود، اکنون هم حاضر است برای تحقق این رویا دست به جیب شود.

بنابراین ده روز آتی باید در تعیین تکلیف آینده نیمار کلیدی باشد. بارسلونا یا می‌تواند پاری سن ژرمن را راضی کند یا احتمالا باید شاهد انتقال این ستاره 27 ساله به تیم رقیب باشد.

نظر شما