شناسهٔ خبر: 34618531 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملیات پلیس؛

كشف 72دستگاه استخراج ارز ديجيتال در اراک

فرمانده انتظامي استان مرکزی از كشف 72 دستگاه استخراج ارز ديجيتال و 41 عدد پاور ماینر به ارزش 56 میلیارد ریال اراك خبر داد.

صاحب‌خبر -

كشف 72دستگاه استخراج ارز ديجيتال در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ فرمانده انتظامي استان مرکزی گفت: در عمليات پليس شهرستان اراك 72 دستگاه استخراج ارز ديجيتال و 41 عدد پاور ماینر به ارزش 56 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غيرمجاز از دستگاه‌هاي استخراج ارز دیجیتال، مأموران پاسگاه انتظامي معصوميه در انجام تحقيقاتي ، از وجود تعدادی از اين دستگاه‌ها در انبار یک شركت صنعتی در يكي از قطب هاي صنعتي شهرستان اراک مطلع و بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی انبار مورد نظر، به همراه کارشناسان اداره برق شهرستان اراک ، موفق به کشف 72 دستگاه استخراج ارز ديجيتال و 41 عدد پاور ماینر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در ارزيابي كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز در حدود 5 میلیارد ریال بر آورد شده گفت: مالک انبار مذکور در اين عمليات دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي شد.

نظر شما