شناسهٔ خبر: 34594100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

فرماندار ماکو تشریح کرد

جزئیات درگیری با تروریست‌ها در ماکو و شهادت دو نیروی سپاه + تصویر شهدا

دو عضو سپاه پاسداران این شهرستان در درگیری با تروریستهای تجزیه طلب در ماکو به شهادت رسیدند

صاحب‌خبر -

فرماندار ماکو گفت که دو عضو سپاه پاسداران این شهرستان در درگیری با تروریستهای تجزیه طلب در ماکو به شهادت رسیدند. عباسی با بیان اینکه حال فرد مصدوم شده مساعد است گفت: فردا مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا با حضور مردم شهید پرور و نیز مسئولان ماکو از مقابل مخابرات این شهرستان انجام می شود.

به گزارش مهر، فرماندار ماکو گفت که دو عضو سپاه پاسداران این شهرستان در درگیری با تروریستهای تجزیه طلب در ماکو به شهادت رسیدند.

حسن عباسی چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دو نفر از سپاهیان مدافع وطن در درگیری با تروریستهای تجزیه طلب در مناطق مرزی ماکو به فیض شهادت نائل آمدند و یک نفر نیز مصدوم شده است.

شهادت ناصر مهدی زاده و ناصر سوروری در درگیری با تروریست های تجزیه طلب 

وی ادامه داد: پیکر مطهر شهیدان ستوان یکم ناصر مهدی زاده اهل بازرگان و ستوان یکم ناصر سوروری اهل نازک با هلیکوپتر به ماکو منتقل شده است و عضو مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شده است.

عباسی با بیان اینکه حال فرد مصدوم شده مساعد است گفت: فردا مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا با حضور مردم شهید پرور و نیز مسئولان ماکو از مقابل مخابرات این شهرستان انجام می شود.

فرماندار ماکو اضافه کرد: همچنین مراسم فاتحه خوانی این شهردا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) بازرگان برگزار می شود. آذربایجان غربی ۸۹۱ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان دارد.

---

زمان و محل برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر  2 پاسدار شهید

ستوانیکم ناصر مهدی زاده و ستوانیکم ناصر سروری در جریان مبارزه با تروریست‌ها در ماکو به شهادت رسیدند.

به گزارش دفاع‌پرس، در جریان درگیری مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تروریست‌ها در مرز ماکو، ستوانیکم «ناصر مهدی زاده» اهل شهر بازرگان و ستوانیکم «ناصر سروری» اهل شهرستان نازک به شهادت رسیدند.

قرار است پیکر مطهر این 2 شهید امروز چهارشنبه 16 مرداد از ساعت 10:30 در شهرستان ماکو تشییع و به خاک سپرده شود.

نظر شما