شناسهٔ خبر: 34581468 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس پلیس راهور در بازدید سرزده از مرکز تعویض پلاک میثم:

فرایندهای خدمات به مردم باید تا حد امکان کوتاه و آسان شود

تهران- ایرنا- رییس پلیس راهور در بازدید سرزده یکی از مراکز تعویض پلاک گفت: در تلاشیم تا حد امکان فرایندهای خدمات به مردم را کوتاهتر و آسانتر کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی پلیس راهور، سردار سیدکمال هادیانفر روز سه شنبه در این بازدید افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ مرکز تعویض پلاک در کشور وجود دارد که در چهارماه اخیر بیش از یک میلیون نقل و انتقال در کشور اتفاق افتاده است. که به طور خاص مرکز تعویض پلاک میثم در ایام پیک ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰  نفر مراجعه کننده داشته است.

وی گفت: در پرس و جویی که در همین مرکز از مراجعین صورت گرفت، بیش از ۹۵ درصد مردم از روند خدمات راضی بودند و در زمانبندی ۵۰ تا ۶۰ دقیقه ای، خدماتشان را دریافت می کنند.

سردار هادیانفر ادامه داد: بزودی طرح های جدیدی را برای نقل و انتقال به مردم ارائه خواهیم داد، و برابر خواسته قانون گذار سعی خواهد شد، خدمات را بیشتر بصورت الکترونیکی به مردم ارائه دهیم.

رییس پلیس راهور همچنین در خصوص سوال خبرنگار مبنی بر اشکال در خصوص پرداختی ها از طریق اپ ها(APP) افزود: در حال حاضر پرداختی های جرائم از ۴ بانک به ۳۲ بانک تسری داده شده و همچنین به APP ها و USSD ها هم مجوز داده شده که جرائم را دریافت کنند، منتهی بخش زیادی از بانک ها در پرداخت سریع وصولی ها تعلل می کنند، بطوری که بعضا این تاخیرها به بیش از ۵۰، ۸۰ و ۱۶۰ ساعت رسیده است. در همین خصوص به تمامی بانکها و برخی APP ها و USSD ها اعلام کرده ایم که در صورت تاخیر واریزی جرائم به خزانه، از طریق رسانه و جراید به مردم اطلاع رسانی خواهد شد که این بانکها دیگر مجاز به دریافت وصولی جرائم از مردم نیستند و تنها ۸ تا ۱۰ بانک خوش حساب را به موقع جرائم را به حساب خزانه واریز می کنند را به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نظر شما