شناسهٔ خبر: 34520169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس دانشگاه یاسوج؛

تبدیل شدن دانشکده چرام به مرکز تخصصی صنعت ومعدن

خبرگزاری صداوسیما

دانشکده صنعت و معدن چرام به دانشکده تخصصی صنعتی و معدنی تبدیل می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه یاسوج در جلسه پیگیری مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام گفت: پراکندگی مراکزعلمی در شهرها و بخش ها که زیر ساخت های لازم از جمله اعضای هیات علمی، دانشجو، خوابگاه، سلف سرویس را ندارند باعث شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر تجمیع و ساماندهی مراکز علمی اهتمام ورزد.
احمد عریان افزود: رویکرد عملی و دلسوزانه فرماندار  چرام در کنار رئیس دانشکده صنعت و معدن این شهرستان برای رفع موانع موجود در این دانشکده باعث شد تا وزارت علوم نیز برای پیشبرد اهداف عالی آن حمایت قوی تری داشته باشد .
وی مشکلات موجود در این دانشکده را اینترنت،سلف سرویس، خوابگاه و برخی زیرساخت ها عنوان کرد و ادامه داد: با رفع این مشکلات، دانشکده تخصصی صنعت و معدن چرام با رشته های مرتبط، با توجه به وضعیت نیاز استان،کار خود را با حمایت جدی وزارت علوم ادامه خواهد داد و به یکی از دانشکده های تاثیرگذار در استان و کشور تبدیل می شود.
فرماندار شهرستان هم در این جلسه گفت: دانشکده صنعت و معدن چرام تنها مربوط به این شهرستان نیست بلکه به شهرستان های اطراف نیز اختصاص دارد و تلاش همه جانبه برای حل مشکلات آن نیازمند عزم جدی مسئولان است.
فتاحی با بیان اینکه قرار نگرفتن اعتبارات این دانشکده در حوزه وزارت کشور مشکلاتی ایجاد کرده است افزود: مکاتبات برای رفع مشکلات از جمله زمین، اینترنت، تلفن و جاده به ادارات مختلف برای توسعه این دانشکده ادامه دارد.
رییس دانشکده صنعت و معدن چرام هم گفت: امید است با همت و حمایت مسئولان استانی و کشوری شاهد تحولی جدی در زیرساخت های علمی و فضای موجود در این دانشکده باشیم.

نظر شما