شناسهٔ خبر: 34494401 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

ظرفیت‌های پذیرش دانشگاه علمی کاربردی به زودی اعلام می‌شود

رییس دانشگاه علمی کاربردی گفت: درحال برنامه‌ریزی برای ظرفیت‌های پذیرش دانشجویان براساس سوابق تحصیلی هستیم و در همین ماه جاری ظرفیت‌ها را اعلام خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، محمدحسین امید رییس دانشگاه علمی کاربردی درباره جذب و پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی گفت: همه ساله پس از کنکور سراسری پذیرش‌ها را انجام می‌دهیم و هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای این امر هستیم.

رییس دانشگاه علمی کاربردی با بیان اینکه به زودی در ماه جاری (مردادماه ۹۸) ظرفیت‌های پذیرش دانشگاه اعلام خواهد شد، ادامه داد: برای پذیرش دانشجو آزمونی برگزار نمی‌کنیم و جذب براساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می‌گیرد و پایان شهریورماه ۹۸ هم نتایج پذیرش‌ها را اعلام می‌کنیم.

امید درباره تکمیل شدن ظرفیت دانشگاه اظهار داشت: در این باره مشکلی نداریم چرا که دانشگاه ما از نوع مهارتی است و رشته‌های ما رشته‌های مهارتی خاص هستند که متقاضیان خاص خود را هم دارند.

وی افزود: حتی در سال ۹۷ که بسیاری از دانشگاه‌ها پذیرش کمی داشتند، دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو را پذیرش کرد و امیدواریم برای امسال نیز تعداد پذیرش خوبی داشته باشیم چرا که در نظام جدید آموزش و پرورش، دانش‌آموختگان هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش به اندازه‌ای هستند که ظرفیت‌های ما را تکمیل خواهند کرد.

نظر شما