شناسهٔ خبر: 34494243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یادواره شهدای شهر ساروق در امامزادگان ۷۲ تن

یادواره شهدای شهر ساروق در آستان مقدس امامزادگان ۷۲ تن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  یادواره شهدای شهر ساروق و بزرگداشت حاج سید جلال محمدی پدر شهید سید رضا محمدی پیرغلام اهل بیت و از بزرگان و معتمدین شهر ساروق در آستان مقدس امامزادگان ۷۲ تن برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام احمدی امام جمعه ساروق، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان وشهرستان، جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی و مردم شهید پرور و ولایتمدار ساروق در مصلی آستان مقدس امامزادگان ۷۲ تن برگزار شد.

در این مراسم که خانواه معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، اشعاری را در بیان ویژگی‌های شهدای انقلاب اسلامی خواندند.

حجت الاسلام حسین حلوائیان سخنران این مراسم بود و با اشاره به ویژگی‌های والدین شهدا گفت: پدران و مادران شهدا حجت خداوند هستند.

حجت الاسلام حلوائیان افزود: مردم بزرگوار و متدین ساروق گوهر شناس هستند و با شکوه و عظمت خاصی از مقام این پدر بزرگوار شهید تجلیل و قدردانی کردند.

وی اضافه کرد: مجلس امروز نمونه و ارزشمند است و باید همواره در این مجالس تفکر کرد و از خود پرسید که چه شد که برخی افراد به مقام شهادت رسیدند و برخی نیز به عنوان پدر و مادر شهید در جامعه مورد احترام قرار گرفتند و به عنوان معتمد مردم در جامعه شناخته می‌شوند.

گفتنی است پیر غلام اهل بیت حاج سید جلال محمدی پدر بزرگوار شهید سید رضا محمدی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس شهر ساروق ۱۰ روز پیش پس از دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

انتهای پیام / ج

یادواره شهدای شهر ساروق در آستان مقدس امامزادگان ۷۲ تن برگزار شد

برچسب‌ها:

نظر شما