شناسهٔ خبر: 34480850 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

مجرد بمانید تا ۱۲۰ ساله شوید

پایگاه خبری، تحلیلی و اقتصادی جهان صنعت نیوز – جهان صنعت به شما قدرت تحلیل و پیشبینی می‌دهد مجرد بمانید تا ۱۲۰ ساله شوید. یک پیرزن آمریکایی که چند روز پیش تولد 107 سالگی اش را جشن گرفت، راز طول عمر خود را در ازدواج نکردن دانست.

صاحب‌خبر -

جهان صنعت نیوز: اخیرا یک پیرزن ۱۰۷ ساله آمریکایی که جشن تولد خود را برپا کرده بود، علاوه بر رژیم غذایی سالم، مجرد ماندن را دلیل اصلی طول عمر خود معرفی کرد و در حقیقت گفت: مجرد بمانید تا ۱۲۰ ساله شوید.

لوئیس سیگنور(Louise Signor) که در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می کند در حالی جشن تولد  خود راگرفته بود که تعداد زیادی از افرادی که او را می شناختند، همچنین تعدادی از رسانه های گروهی در آن حضور داشتند.

سیگنور در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس ان می گوید: «فکر می کنم دلیل این که توانسته ام بیش از یک قرن و دقیقا ۱۰۷ سال زندگی کنم این است که هیچ وقت ازدواج نکرده ام. راز طول عمرم همین است. حالا خواهرم هم می گوید کاش من هم ازدواج نکرده بودم»

این پیرزن آمریکایی که علاوه بر طول عمر از سلامت و جنبش کامل هم برخوردار است درباره فعالیت های روزانه اش به خبرنگاران این طور می گوید: «در طول روز نرمش می کنم، اگر امکانش باشد می رقصم. هنوز کمی رقص بلد هستم. بعد از غذا هم بینگو بازی می کنم و به این ترتیب روزم را به پایان می برم»

سیگنور در خصوص سلامت جسمانی اش می گوید: «فکر می کنم ارتباط مستمر با همسایه ها و دوستان باعث شده است که بتوانم همچنان روی پای خودم بایستم و برای حرکت نه از عصا استفاده می کنم و ویلچر دارم. ضمنا همه خریدهایم را هم خودم انجام می دهم»

منبع: CBSN

مجرد بمانید تا ۱۲۰ ساله شوید

نظر شما