شناسهٔ خبر: 34470569 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عملیات مشترک یگان پهپادی و موشکی مبارزان یمنی به رژه نظامی مزدوران متجاوز در عدن

یگان پهپادی و یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز- پنج شنبه- از عملیات مشترک علیه اردوگاه «الجلاء» وابسته به مزدوران ائتلاف متجاوز در عدن واقع در جنوب این کشور خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه‌ای علام کرد که یگان پهپادی و یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز -پنجشنبه- با انجام عملیات مشترکی، اردوگاه الجلاء وابسته به عناصر مزدور ائتلاف متجاوز در شهر «عدن» را مورد هدف قرار دادند.

وی توضیح داد: «این عملیات مشترک علیه اردوگاه الجلاء، رژه نظامی متجاوزان را مورد هدف قرار داد و به دقت به اهداف مورد نظر اصابت کرد». 

سریع تأکید کرد: «این رژه نظامی با پهپاد قاصف کا۲ و موشک بالستیک میان‌برد که تاکنون رونمایی نشده بود، مورد هدف قرار گرفت.

وی گفت: «این عملیات ده‌ها کشته و زخمی در صفوف ائتلاف متجاوز بر جای گذاشت و آنها را به وحشت انداخت». 

به گفته سریع، شماری از فرماندهان ائتلاف متجاوز از جمله قربانیان این حمله هستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: «رژه نظامی که در عدن مورد هدف قرار گرفت،‌ در تدارک حمله به مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در دو استان الضالع و تعز بود».

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در سوم ماه ژوئن با جنگنده قاصف کا ۲، رژه نظامی مزدوران متجاوز در اردوگاه «رأس عباس»  در استان عدن را که تحت اشغال نیروهای اماراتی و سعودی است، مورد هدف قرار دادند.

نظر شما