شناسهٔ خبر: 3445287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

محکومیت جناب داعش از سوی حزب اسلامی کار خوزستان

اقدام وحشیانه داعش در به آتش کشیدن خلبان مظلوم اردنی را به شدت محکوم می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

در پی به آتش کشیدن خلبان اردنی به وسیله گروهک تروریستی داعش، حزب اسلامی کار شاخه خوزستان در پاسخ به این عمل ضد انسانی، طی بیانیه‌ای از مسئولین خواست تا در جهت ایجاد ائتلاف ضد داعش در منطقه پیشگام شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن بیانیه حزب اسلامی کار شاخه خوزستان بدین شرح است:
مدتی است از شروع اقدامات وحشیانه گروهک تروریستی داعش در منطقه می‌گذرد و در این مدت کوتاه جهان و بیش از آن منطقه، شاهد شنیع‌ترین و فاجعه آمیز‌ترین اقدامات علیه بشریت بود و بربریت جدید در قالب فاجعه آمیز‌ترین اقدامات دامن انسانیت را لکه دار و روی ددمنشان تاریخ را سفید کرده است.

خرداد ماه امسال مصادف بود با شروع اقدامات وحشیانه داعش و حمله به عراق پس از انجام تحرکاتی در کشور جنگ زده سوریه، و در زمانی که جهان در خوابی شیرین به بازی‌های جام جهانی مشغول شده بود این گروهک تکفیری اقدامات ددمناشانه خویش را در زیر پرچم الله بزرگ و پیامبر بزرگ رحمت و مهربانی آغاز نمود و این ننگ بزرگی است برای مسلمانان جهان که اجازه می‌دهند در زیر پرچم و لوای فرستاده بزرگ خداوند چنین اقدامات ددمنشانه‌ای صورت پذیرد و نام مسلمان و مسلمانی را با چنین ننگ بزرگی آلوده کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مگر نه اینکه هر کشوری به پرچم خویش و هر گروهی به نماد خویش وفادار است و تعصب می‌ورزد؟ چگونه است که ما مسلمانان در سکوت ایستاده‌ایم تا یک گروه انسان‌های سرخورده از جنگ، تحت نام اسلام به چنین اقدامات وحشیانه‌ای دست زنند؟

اقدامات وحشیانه و متاسفانه سازمان یافته این گروه نشان می‌دهد که هیچ جایی از کره زمین از شر اقدامات و عملکرد این گروهک تکفیری در امان نیست و نمونه‌های بسیاری نظیر انجام عملیات‌های تروریستی در اروپا و استرالیا و کشورهای منطقه، کشتار مردم غیر نظامی، اسارت، تجاوز جنسی و فروش زنان بی‌پناه سوری و عراقی، فریب نوجوانان و جوانان سراسر جهان جهت پیوستن به این گروه تکفیری، گسترش سرطانی شاخه‌های این گروه در تمام کشورهای منطقه، قتل گروگانهای ژاپنی و به آتش کشیدن خلبان مظلوم اردنی همه و همه زنگ خطری است برای جامعه جهانی تا به توجه بیشتری خطر داعش را برای جهان مورد ارزیابی قرار داده و اقداماتی جدی در خصوص این گروه صورت دهند تا دامن جهان را از لوث این لکه‌های بزرگ ننگ پاک کنند.

در پایان لازم است ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه گروهک تکفیری داعش در به آتش کشیدن خلبان اردنی، یادآور شویم که جهان برای حامیان و طراحان این گروه هرگز امن نخواهد بود و به کرات دیدیم که شر اینان چگونه دامن حامیان این گروه را گرفت.

ضمنا بار دیگر بر لزوم اقدام جدی جامعه جهانی و ایجاد ائتلاف کشورهای منطقه جهت انهدام این گروهک تروریستی تأکید می‌کنیم.

گفتنی است که در کنگره اخیر این حزب که در آذرماه امسال برگزار گردید، دبیر اجرایی حزب اسلامی کار شاخه خوزستان با شرکت در انتخابات به عضویت شورای مرکزی این حزب درآمده است.

نظر شما