شناسهٔ خبر: 3444887 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان البرز:

قاچاقچی فراری با 15 کیلو شیشه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سرکرده باند مواد روانگردان و کشف 15 کیلو مواد از نوع شیشه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، علی کامرانی صالح گفت: در پی شناسایی یک باند تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه در 17 آبان ماه سال جاری و دستگیری 3 نفر از اعضای باند مذکور، مقدار 20 کیلوگرم شیشه از آنها کشف شد.

وی افزود: در بازجویی‌های تکمیلی از اعضای باند و اقدامات اطلاعاتی ماموران محرز شد که سردسته قاچاقچیان در پی دستگیری اعضای باند به نقطه نامعلومی متواری شده است.

کامرانی صالح گفت: اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در جهت شناسایی محل اختفای سردسته باند و دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه مشخص شد نامبرده ضمن تولید مقادیری مواد روانگردان در صدد فروش آن به یکی از مشتریان خود در استان‌های جنوبی کشور است.

وی ادامه داد: پس از احراز صحت و سقم موضوع و بررسی آخرین اخبار و اطلاعات دریافتی مشخص شد که متهم به همراه یک دستگاه خودرو پژو پارس از حوزه استحفاظی استان البرز خارج و در استان همدان مشاهده شده که در حال انتقال مواد می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: بلافاصله با هماهنگی پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان و پشتیبانی اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قاچاقچی شیشه طی یک عملیات منسجم دستگیر و خودروی وی توقیف شد که در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 15 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/2302/ط/پو3002

نظر شما