شناسهٔ خبر: 34393393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رقابت کشتی گیران مازندرانی در آوردگاه جهانی

خبرگزاری صداوسیما

هشت مازندرانی شامل ۶کشتی گیر و دو مربی به رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان در بلغارستان اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

رقابت کشتی گیران مازندرانی در آوردگاه جهانی

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز مازندران، این پیکارها از امروز آغاز  می شود و شش تن از ده عضو تیم ملی نوجوانان از مازندران هستند که به همراه تقی داداشی ساروی و فرامرز بوداغی قائمشهری در کادر فنی به این مسابقات اعزام شدند.

علی عرب بابلسری، رحمان عموزاد بهشهری، مهدی ویسی کلاردشتی، عرفان الهی تنکابنی، ابوالفضل ولی پور قائمشهری و امیرحسین فیروزپور جویباری شش مازنی هستند که در رقابت های جهانی نوجوانان به روی تشک می روند.

در نخستین روز از رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان در صوفیه ۲۰۱۹، امروز سه کشتی گیر مازندرانی در پنج وزن نخست به روی تشک می روند.

در وزن ۴۸کیلوگرم، رحمان عموزاد قهرمان دوره قبل همین پیکارها، در دور نخست به مصاف نماینده گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی بین نمایندگان ژاپن و قزاقستان می رود.

در وزن ۵۵کیلوگرم مهدی ویسی در دور نخست با نماینده مولداوی سرشاخ می شود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با برنده کشتی گیران ژاپن و قزاقستان  مصاف می دهد.  

در وزن ۸۰کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف نماینده هند می رود و در صورت پیروزی، در دور دوم با برنده کشتی گیران چین و مولداوی سرشاخ می شود.

سه کشتی گیر دیگر استان هم فردا به مصاف حریفان می روند.

نظر شما