شناسهٔ خبر: 34391083 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

کمیل قاسمی دومین کشتی‌گیر 
پرافتخار ایران در المپیک شد

کمیل قاسمی دومین کشتی گیر پرافتخار ایران در رقابت‌های المپیک پس از جهان‌پهلوان تختی شد. به گزارش مهر، کمیل قاسمی که با مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ آرتور تایمازوف در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن توانست مدال طلای این مسابقات را به دست بیاورد با داشتن یک مدال طلا و یک مدال نقره پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران در این بازی‌ها پس از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی شد. غلامرضا تختی با کسب یک مدال طلای المپیک ۱۹۵۶ و دو مدال نقره المپیک‌های ۱۹۵۲ و۱۹۶۰ پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران در این مسابقات است و پس از آن کمیل قاسمی با مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن و نقره المپیک ۲۰۱۶ برزیل در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین رسول خادم با یک مدال طلا و یک مدال برنز المپیک‌های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۲ در رشته کشتی آزاد و قاسم رضایی با یک مدال طلا و یک مدال برنز المپیک‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ در کشتی فرنگی مشترکا سوم هستند.

به دنبال ساختن ۲ تیم در پرسپولیس هستم

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دنبال این هستم که در پرسپولیس دو تیم برای آینده و حال بسازم. به گزارش وب سایت نود، گابریل کالدرون در پیامی به هواداران پرسپولیس قبل از آغاز لیگ گفت: سلام می‌کنم به هواداران عزیز پرسپولیس و به آنها می‌گویم که ما به دنبال این هستیم که دو تیم داشته باشیم، یک تیم که برای قهرمانی خواهد جنگید و یک تیم متشکل از جوانان برای آینده تیم. ما جوانان خوبی داریم که باید آماده‌سازی خوبی را پشت سر بگذارند تا در آینده برای قهرمانی پرسپولیس تلاش کنند. وی افزود: ما بازیکنانی بزرگ و هوادارانی خیلی خوب را در اختیار داریم. دوران آماده‌سازی خیلی خوبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم.

پرواز گرت بیل در چین فرود آمد

رسانه‌های چینی گزارش دادند گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید برای امضای قرارداد با باشگاه چینی جیانگسو سونینگ وارد خاک چین شده است. به گزارش «ورزش سه»، بعد از مدتها پخش شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده گرت بیل، ستاره ولزی و مغضوب رئال مادرید و مطرح کردن اسم باشگاه‌های مختلف به عنوان مقصد آینده او در روزهای اخیر از یک باشگاه چینی به عنوان مهمترین احتمال برای انتقال گرت بیل نام برده شده بود. حالا به نظر می‌رسد این شایعات به واقعیت تبدیل می‌شود. چرا که گرت بیل امروز با هواپیما به چین پرواز کرده و دقایقی پیش در خاک چین فرود آمده است. تصاویر گرت بیل که از هواپیما پیاده شده و با استقبال نمایندگان باشگاه جیانگسو سونینگ روبرو شده منتشر شده است. پیش از این ادعا شده بود که گرت بیل با این باشگاه چینی قراردادی سه ساله امضا خواهد کرد و هر سال 22 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. رابطه گرت بیل و رئال مادرید از زمان روی کار آمدن زین الدین زیدان رو به وخامت رفت و سرمربی فرانسوی اعلام کرد ستاره ولزی در برنامه‌های فصل آینده‌اش جایگاهی نخواهد داشت.

محسن کریمی به استقلال بازگشت

مهاجم آبی‌ها در تمرین استقلالی‌ها حضور پیدا کرد. به گزارش «ورزش سه»، محسن کریمی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در اوایل پیش فصل و بعد از مذاکره با مدیران استقلال از این تیم جدا شده بود، با پایان فصل بدنسازی و در شرایطی که استقلالی‌ها برای شروع لیگ آماده می شوند، به تمرینات این تیم بازگشت. کریمی که در سال‌های گذشته تمرینات پیش فصل را از دست داده بود، این فصل از ابتدا در کنار آبی پوشان حاضر شد تا هواداران این تیم به حضور بی مشکل او در جمع استقلالی‌ها امیدوار شوند اما جدایی و حالا بازگشت این بازیکن که البته مشخص نیست به چه شکلی رقم خورده است، دوباره نگرانی‌ها را درباره کریمی ایجاد کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما