شناسهٔ خبر: 3434309 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم در دهمین میهمانی لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌‌رود

تیم فوتبال صبای قم دهمین میهمانی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در مصاف با تیم نفت مسجدسلیمان برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های صبای قم برای انجام دهمین بازی خارج از خانه خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عصر امروز راهی شهر مسجد سلیمان خواهند شد.

شاگردان مهدی تارتار بعد از انجام 9 بازی خارج از خانه تا دهم آذر ماه که آخرین مصاف آنها با ذوب آهن اصفهان بود اکنون در میهمانی تیم انتهای جدولی نفت مسجد سلیمان به میدان می‌روند تا بعد از پیروزی در میهمانی فولاد خوزستان یک بار دیگر در این استان طعم پیروزی در لیگ چهاردهم را بچشند.

صبای قم آخرین بار روز اول آذر ماه در هشتمین بازی خارج از خانه خود در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رفت و توانست میزبان مدعی و قدرتمند خود را با حساب یک بر صفر شکست بدهد.

بعد از آن صبای قم در روز دهم آذر ماه در میهمانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به میدان رفت و در حالی که سرمربی روی نیمکت خود نداشت با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا بدین ترتیب انگیزه زیادی برای جبران امتیازات از دست رفته داشته باشد.

نماینده شایسته فوتبال استان قم که امسال هفتمین سال حضور به عنوان نماینده قم را در سطح اول فوتبال باشگاه‌های برتر کشور سپری می‌کند و یازدهمین دوره‌ متوالی است که در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال کشور یعنی لیگ برتر جام خلیج فارس حضور دارد، هم اکنون در مکان هفتم جدول رده‌بندی ایستاده است و بخت بلندی برای رسیدن به رده‌های بالاتر جدول دارد.

صبای قم در دو هفته اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه خود به مصاف تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و پدیده مشهد به میدان رفته و در مقابل ملوان به تساوی یک بر یک و در مصاف با تیم پدیده مشهد به تساوی بدون گل رسیده است.

تیم فوتبال صبای قم در نوزدهمین هفته فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان می‌‌رود در حالی که صبای قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال توانسته این تیم خوزستانی را با حساب دو بر صفر شکست بدهد.

تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب تساوی در دیدار خانگی هفته هجدهم با پدیده مشهد 25 امتیازی شد و اکنون با حضور در مکان هفتم جدول رده‌بندی، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور روز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت این شهر می‌رود.

انتهای پیام/78002/ن20/ض1002

برچسب‌ها:

نظر شما