شناسهٔ خبر: 34337890 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

حمایت ایثارگران، جانبازان و فرزندان شاهد از مدیریت بنیاد شهید

کمرنگ کردن اقدامات و چاره اندیشی مسئولان و مدیران متعهد و دلسوز نظام برای تضعیف روحیه نیروهای انقلابی و ابجاد بدبینی به عناصر ارزشی، از پروژه های دشمنان است

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز| در پی انتشار برخی اخبار از تغییر مدیریت بنیاد شهید،انجمن‌ها و تشکل‌‌های جانبازان و ایثارگران حمایت گسترده خود را از عملکرد رئیس این بنیاد اعلام کردند.

انجمن دفاع از حقوق جانبازان و قربانیان سلاح‌‌های شیمیایی فارس، با انتشار بیانیه‌‪‪‌ای ضمن محکوم کردن اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌‌ها در خصوص عملکرد رئیس بنیاد شهید آورده است: کمرنگ کردن اقدامات و چاره اندیشی مسئولان و مدیران متعهد و دلسوز نظام برای تضعیف روحیه نیروهای انقلابی و ابجاد بدبینی به عناصر ارزشی، از پروژه های دشمنان است

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تضعیف مدیرانی که در انجام اقدامات محوله از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، در واقع تضعیف ارکان نظام است که در اوج فشار تحریم های ظالمانه، پایداری و استقامت در برابر مشکلات را نشانه گرفته است. لذا علیرغم محدودیت هایی که در ارائه خدمات رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر به واسطه فضای نابسامان اقتصادی سایه انداخته است،

جانبازان شیمیایی و قربانیان سلاح های شیمیایی فعالیت های حجت الاسلام شهیدی در دوران تصدی بر این نهاد را مثبت ارزیابی کرده و با توجه به شناختی که وی از بنیاد شهید و مسائل جامعه ایثارگری بدست آورده است، ادامه حضورشان در این سمت را به نفع جامعه ایثاگران کشور می دانیم.

این انجمن در بیانیه خود بر حمایت از رئیس فعلی بنیاد شهید انقلاب اسلامی تاکید کرده و آورده است: در همراهی با مدیریت فعلی بنیاد شهید از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد و باور داریم که تلاش ها و تجارب ایشان موجب حل مسائل و مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر است. لذا انتظار داریم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از برنامه های مدون و طراحی شده برای بهبود شرایط ایثارگران کشور، از مطالبات آنان برای استفاده های سیاسی، صنفی و تبلیغی به نفع گروه خاصی بهره نبرند.

همچنین مجمع شاهد ایران اسلامی دیگر تشکل مرتبط با ایثارگران نیز با انتشار بیانیه ای در حمایت از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرده است: ما در راستای حفظ وحدت و انسجام و مصالح نظام اسلامی، تقویت و حمایت از همه مسئولان دلسوز نظام را در مقطع کنونی امری ضروری می دانیم. با توجه به تلاش های حجت الاسلام شهیدی در بنیاد و حمایت ایشان از مجموع ایثارگران به ویژه فرزندان شاهد، از اقدامات و فعالیت های بی وقفه ایشان تقدیر و تشکر می کنیم.

در بخش دیگری از بیانیه تاکید شده است که مجمع شاهد ایران اسلامی از ادامه خدمات ایشان در بنیاد حمایت می کند و امیدوار است با مساعدت و عنایت مسئولان ذیربط در استمرار خدمات رساین به ایثارگران خللی وارد نشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما