شناسهٔ خبر: 34321035 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اختتامیه مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح؛

اقتدار نيرو‌هاي مسلح به برکت پيروي از قرآن

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی: نیرو‌های مسلح به برکت پیروی از قرآن و ولایت در اوج اقتدار هستند.
به گزارش آریا، سردار "حسین اشتری" در اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح با تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقات، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت پیروی از قرآن و ولایت در اوج اقتدار و باعث عزت مردم و کشور هستند.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستاورد‌های دوران دفاع مقدس، ادامه داد: اگر ما در دوران دفاع مقدس بر دشمنانی که تا بن دندان مسلح بودند، پیروز شدیم، این مهم به برکت روحیه قرآنی رزمندگان اسلام و انقلاب بود و در 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی نیز با همین روحیه، شاهد موفقیت‌های بسیاری بوده ایم.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: در دوره دوم از 40 سال انقلاب هستیم و فرماندهی معظم کل قوا در بیانیه دوم گام انقلاب، مسیر پیش رو برای ما ترسیم کردند تا با تجربه از 4 دهه گذشته بتوانیم گام‌های بلندتری را برداریم.
فرمانده ناجا ادامه داد: در 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، حوادث و دوران‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم و همه موفقیت هایمان به برکت پیروی و اطاعت از قرآن و انبیا و اولیای الهی است.
وی خاطرنشان کرد: در عرصه‌های مختلف نظامی، دفاعی، پزشکی، علمی و... به دستاورد‌های مطلوبی دست یافته ایم و با مرور همه موفقیت‌ها در می‌یابیم جوانان عزیزی در عرصه‌های مختلف افتخار آفریدند که در مکتب قرآن و ولایت پرورش یافته اند و با استعانت از خداوند متعال و پیروی از راه و رسم شهدا و رزمندگان برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امروز امنیت با ثبات و پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف داریم و برغم همه فشارها، تحریم‌ها و تهدید‌های دشمن، ضمن مقابله با استکبار توانسته ایم به اهداف خود برسیم که این مهم به برکت قرآن است و باید همین مسیر را با توسل به قرآن و پیروی از شهدا ادامه دهیم.
سردار اشتری با بیان اینکه نیرو‌های مسلح غیر از توسل به مکتب قرآن و ولایت، راه و منش دیگری ندارند، تاکید کرد: هر کجا که به قرآن متوسل شدیم و پیرو آیات الهی بودیم موفقیت عایدمان شد و باید قرآن و ولایت را در کنار هم اطاعت کنیم.
فرمانده ناجا تاکید کرد: بودند کسانی که با نام قرآن، ولی برخلاف آن در سوریه و عراق جنایت‌ها کردند چراکه اعتقاد آن‌ها بدون امامت و ولایت بود، اما نیرو‌های مسلح ما در مکتب قرآن و ولایت تربیت شدند و به این انس و الفت با قرآن افتخار می‌کنیم.

نظر شما