شناسهٔ خبر: 34299701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۲۰ دانش آموز سیلزده پلدختر در طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت دارند

خرم آباد – ایرنا- مدیر آموزش و پرورش پلدخترگفت: ۵۲۰ دانش آموز سیلزده پلدختری در طرح غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

رضا شاهمرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: از این تعداد دانش آموز شرکت کننده در طرح غنی سازی اوقات فراغت شهرستان ۳۰۰ نفر دختر و مابقی دانش آموز پسر می باشند.

وی افزود: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در سه حوزه ی فرهنگی، هنری و تربیتی با اولویت کسب مهارت و معرفت افزایی و تاکید بر ظرفیت های هنرِ بومی است.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: این برنامه ها در بیش از ۱۰ رشته متنوع شامل هنرهای دستی تجسمی (نقاشی، خوشنویسی، طراحی در متدهای متعدد، قرائت قرآن و تجوید و آواشناسی قرائت های قرآن، موسیقی محلی، فرشبافی، ملیله دوزی و … در رشته در حال اجر است.

وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در پنج پایگاه تابستانی، دارالقرآن و کانون در نقاط مختلف شهرپلدختر شامل پایگاه های شهید علیپور، شهید جودکی، امام حسن (ع)، شاهد و ادب دایر شده است.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: سالنها و کانونهای ورزشی شهرستان پلدختر به علت تخریب در جریان وقوع سیل در دست تعمیر است اما از فضاهای ورزشی مدارس استفاده بهینه می شود.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: دانش آموزان در بیش از ۶ رشته ورزشی شامل فوتسال، تنیس، بازیهای بومی محلی، والیبال، شطرنج و… در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت شرکت دارند.

۹ هزار و ۳۸۰ دانش آموز در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرستان پلدختر مشغول به تحصیل هستند.

۷۲۷۲/۷۲۷۳

برچسب‌ها:

نظر شما