شناسهٔ خبر: 34280385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محصص: هدف اعضای کمیته های AFC ارتقاء فوتبال آسیا است

تهران- ایرنا- رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال که به همراه تعدادی از همکاران خود عضو کمیته های مختلف AFC شده است، گفت: هدف این کمیته‌ها ارتقاء فوتبال آسیا است.

صاحب‌خبر -

کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین نشست خود ۶ نفر از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را به عضویت کمیته های مختلف (AFC) انتخاب کرد.

«مرتضی محصص» امروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا در این خصوص افزود: اعضای کمیته فنی مدرسان باسابقه آسیا هستند و خوشحالم که بار دیگر در کمیته فنی این نهاد عضو شدم، زیرا تصمیم های این کمیته تاثیر مستقیم در کیفیت فوتبال آسیا خواهد داشت.

وی گفت: به همراه دیگر همکارانی که در کمیته های مختلف عضو شدند، تلاش خواهیم کرد کیفیت فوتبال آسیا را ارتقاء دهیم. تایید شدن از سوی این نهاد خیلی سخت است، اما همه همکارانی که عضو شدند مسلط به زبان خارجی، کار و تجربه هستند که این موضوع می تواند نوید دهنده روزهایی خوبی برای فوتبال آسیا محسوب شود.

پیش از این «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده بود و «جهانگیر بیگلری» در کمیته استیناف و «احمدرضا براتی» نایب رییس کمیته تأیید صلاحیت‌های AFC در این نهاد صاحب عنوان شده بودند.

این نهاد رسمی فوتبال آسیا در این نشست نیز «ابراهیم شکوری» که سرپرست دبیر فدراسیون فوتبال است، به عنوان عضو کمیته فدراسیون‌ها انتخاب کرد. همچنین «توحید سیف‌برقی» در کمیته پزشکی، «امیرمهدی علوی» مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درکمیته رسانه‌ها، «لیلا صوفی‌زاده» نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال، «مرتضی محصص» رییس کمیته فنی و «هدایت ممبینی» رییس کمیته داوران نیز به ترتیب در کمیته‌های زنان، فنی و داوران AFC عضو شدند.

نظر شما