شناسهٔ خبر: 34243611 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور مرادی کرمانی؛

نشست گپ‌وگفت درباره «قاشق چای‌خوری» برگزار می‌شود

صادق وفایی

نشست دیدار با هوشنگ مرادی کرمانی و گفتگو درباره کتاب «قاشق چای‌خوری» روز چهارشنبه ۲ مرداد در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست دیدار و گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی درباره آخرین کتابش «قاشق چای‌خوری» روز چهارشنبه ۲ مرداد در شهر کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

شهرت هوشنگ مرادی کرمانی بیشتر به خاطر کتاب‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته است. قصه‌های مجید و مهمانی مامان از جمله کتاب‌های او هستند که اقتباس‌های تصویری از آن‌ها ساخته شده است. این نویسنده در کارنامه خود، علاوه بر داستان، فیلمنامه و نمایشنامه نیز دارد.

وی در سال ۱۹۸۶ و ۲۰۱۴ نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن  بوده و در سال ۱۳۸۴ برگزیده پنجمین دوره چهره‌های ماندگار شد. آخرین کتاب این نویسنده، «قاشق چای‌خوری»، مجموعه‌داستانی در فضایی متفاوت و نو نسبت به دیگر آثار نویسنده است که همزمان با سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران منتشر شد و در حال حاضر با چاپ پنجم در بازار نشر حضور دارد.

نشست دیدار و گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی با حضور رسول آبادیان نویسنده و منتقد، فاطمه محمدی مدیر موسسه نوین کتاب گویا و لیما صالح رامسری مدیر انتشارات معین همراه خواهد بود.

این برنامه روز چهارشنبه ۲ مرداد از ساعت ۱۹ در فروشگاه مرکزی شهر کتاب واقع در خیابان شریعتی، بعد از خیابان مطهری، جنب کوچه کلاته برگزار می‌شود.

نظر شما