شناسهٔ خبر: 34232877 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیش بینی آب و هوا ۳۰ تیر/

احتمال بارش باران در جنوب و شرق کشور

وظیفه گفت: طی سه روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

«احد وظیفه» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: طی سه روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: طی سه رز آینده در استان های خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، جنوب خراسان رضوی، یزد، شرق کرمان، جنوب سمنان و شرق اصفهان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بعدازظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه در دامنه های البرز مرکزی و شرقی در استان های سمنان، گلستان، مازندران، تهران و البرز و استان خراسان شمالی رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

 

وظیفه ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه شبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر، در استان های گیلان و مازندران، افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود و در سایر مناطق نیز جوی آرام و پایدار خواهیم داشت.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران طی روز دوشنبه کمی ابری، همراه با وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر و احتمال وزش باد شدید پیش بینی می شود و دمای هوا 2 درجه خنک تر و به 39 درجه کاهش می یابد.

نظر شما