شناسهٔ خبر: 34222063 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

در نشست فراکسیون امید با وزیر علوم عنوان شد؛

سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر علوم در جلسه این فراکسیون، گفت: که طبق سخنان غلامی از این به بعد سنجش و پذریش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه 30 تیرماه) فراکسیون امید مجلس با غلامی وزیر علوم، اظهار داشت: در این جلسه آقای غلامی گزارشی از از وضعیت آموزش عالی و تلاشها برای توسعه و گسترش آموزش عالی ارائه داد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای غلامی در این جلسه تاکید کرد که از این به بعد سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سخنان نمایندگان در این جلسه افزود: نمایندگان سوالات و دغدغه های خود در سه حوزه آموزشی، رفاهی و صنفی، فرهنگی و سیاسی و مشکلات دانشگاه های حوزه های انتخابیه شان که زیر نظر وزارت علوم هستند را مطرح کردند.

سعیدی ادامه داد: همچنین نمایندگان مشکلات خوابگاه‌ها، سلف دانشجویان، نشریات دانشجویی، هیات های علمی دانشگاه‌ها، استفاده از خانم‌ها در هیات علمی، انتخاب معاون و رئیس دانشگاه خانم را مطرح کردند که آقای غلامی قول دادند این موارد را پیگیری کنند .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وزارت علوم آمار پایینی در انتخاب خانم‌ها در مدیریت ها دارد که امروز این انتقادات از طرف نمایندگان مطرح و مقرر شد آقای غلامی پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهد.

سعیدی همچنین با اشاره به وضعیت دانشجویانی که مشکلاتی برای ادامه تحصیل داشته اند، اظهار داشت: در گزارشی که آقای غلامی ارائه داد تلاش‌ها برای رفع مشکلات این دانشجویان از طرف وزارت علوم انجام شده است و اکثریت این دانشجویان مشکلاتشان رفع شده است و مانعی برای ادامه تحصیل شان وجود ندارد./

پایان پیام

نظر شما