شناسهٔ خبر: 34215683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آبادانی روستای چاه‌شنبه هرمزگان با استفاده از صنعت بوم‌گردی

فرماندار پارسیان گفت: دهیاری و مردم روستای چاه‌شنبه با توجه به گردشگری و بوم‌گردی، زمینه‌ساز رونق و آبادانی در این روستای گردشگری شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، مجتبی رضاپور شامگاه شنبه در جمع مردم روستای چاه شنبه، اظهار داشت: همکاری و همیاری مسؤولین دستگاه‌های اجرایی با مردم و شورا و دهیار روستا چاه‌شنبه زمینه ساز رونق و آبادانی آن روستا خواهد شد.

فرماندار پارسیان نیز ضمن تقدیر از اقدامات و پیگیری‌های انجام شده توسط مسؤولین ادارات و شورا ودهیار، بیان داشت: تمام دغدغه ما در کنار ساماندهی عشایر سرکوه شنبه حفظ شأن و جایگاه آنها به عنوان ذخایر انقلاب است ضمن اینکه این حقیر آمادگی لازم برای همکاری با شورای اسلامی و دهیار روستا جهت خدمات‌رسانی را داشته و دارم.

فرماندار پارسیان گفت: با همکاری و مساعدت مردم عزیز روستای چاه‌شنبه و شورا و دهیاری دولت توانست اقدامات و فعالیت‌های خوبی از جمله راه‌اندازی پنل خورشیدی برق‌رسانی را در این روستا به انجام برساند.

رضاپور با اشاره به نقش کلیدی و محوری مشارکت مردم در عمران و آبادنی روستاها خاطرنشان کرد: دهیاری و مردم روستا در راستای گردشگری و بوم‌گردی در این منطقه می‌توانند با راه‌اندازی جایگاه عرضه دام و محصولات دامی (شیر، دوغ و ماست و همچنین داروهای گیاهی ) زمینه‌ساز رونق و آبادانی در روستای گردشگری چاه‌شنبه شوند.

وی در ادامه این نشست حل مشکلات روستائیان و خدمت‌رسانی به آنها را از وظایف مسؤولین و یکی از مهم‌ترین اهداف دولت تدبیر و امید دانست و گفت: بازدید مسؤولان از مناطق روستایی برای برطرف کردن هرچه سریع‌تر مشکلات است.

رئیس شورای اداری شهرستان پارسیان در پایان این بازدید در جمع مردم و مسؤولین، گفت: با همکاری ادارات شهرستان جهت تامین آب شرب روستا و زمین ورزشی، اجرای طرح هادی و اهدا زمین به جوانان واجدالشرایط و... در اولین فرصت انجام خواهم داد.

انتهای پیام/88037/

نظر شما