شناسهٔ خبر: 3417605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دومین کارت زرد مجلس به طیب‌نیا

گروه اقتصاد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پاسخ‌های وزیر اقتصاد به سؤال حمید رسایی در مورد عملکرد وزارت اقتصاد در بازار بورس را قانع‌کننده ندانستند؛ بنابراین دومین کارت زرد خود را به طیب‌نیا نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، یکی از دستورات جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، بررسی سؤال ملی حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی، نماینده مردم تهران در خانه ملت از علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی بود

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین رسایی، از وزیر اقتصاد در مورد عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی و بررسی وعده‌های داده شده در خصوص حمایت از بازار بورس و بسته حمایتی برای جبران خسارت وارده به سرمایه‌گذاران جزء سوال پرسید.

پس از تشریح این سوال و توضیحات وزیر اقتصاد، این نماینده مجلس سوال خود را به رای نمایندگان گذاشت.

رسایی اظهار کرد: ایام دهه فجر بر مردم و دولت مبارک باشد اما با توجه به اینکه سرمایه‌های مردم در بورس نصف شده است من این سوال را به رای مردم می‌گذارم.

وی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: شما در زمان رای اعتماد خود 270 رای موافق از مجلس گرفته‌اید اما اکنون ماه عسل دولت تمام شده و دولت باید پاسخگو باشد و ما هم به عنوان نمایندگان مجلس باید مطالبه کنیم لذا از نمایندگان می‌خواهم که امروز به وزیر اقتصاد 270 رای منفی بدهند تا آقای طیب‌نیا این وضعیت را اصلاح کند.

در نهایت نمایندگان مجلس با 103 رای موافق، 91 رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 212 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان، پاسخ‌های طیب‌نیا را به این سوال قانع‌کننده ندانستند؛ بنابراین مجلس دومین کارت خود را به وزیر اقتصاد نشان داد تا وزرای دولت یازدهم 10 کارته شوند.

نظر شما