شناسهٔ خبر: 34149207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کهگیلویه و بویراحمد؛

تخصیص ۴۱۰ میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی بهمئی+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

۴۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استانی و نفت به شهرستان بهمئی اختصاص داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکزکهگیلویه وبویراحمد، فرماندار بهمئی درجلسه کمیته برنامه‌ریزی اعتباراتتخصیص ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی  طرح‌های عمرانی سال ۹۸- ۹۹ شهرستان بهمئی که با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و برخی مدیران استانی برگزار شدگفت:طرح‌هایی از جمله آب رسانی از سد کوثر اضافه بر اعتبارات استانی از اعتبارات ملی نیز بهره‌مند شده اند.
حکمت اله سنایی افزود: به طرح آبرسانی از سد کوثر در سال جاری در مجموع ۳۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که ۸ میلیارد تومان آن استانی و ۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات ملی است.  
وی ادامه داد: بخشی از اعتبارات طرح‌های ورزشی با اعتبار ۳ میلیارد و سیصد میلیون تومان خارج از اعتبارات فعلی از محل بیست و هفت صدم مالیات بر ارزش افزوده قانون برنامه ششم تخصیص داده شد.
فرماندار بهمئی اضافه کرد: در کنار این اعتبارات بخشی نیز از محل حوادث سیل اخیر به شهرستان تخصیص داده تخصیص ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی خواهد شد که تا امروز مبلغ دقیق آن مشخص نشده است.
علی شهابی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در این جلسه با اشاره به اینکه، کل اعتبارات عمرانی و ملی در استان هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است گفت:با افزایش ۲۱ درصدی اعتبارات متوازن نسبت به سال گذشته مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان از این فصل در سال جاری به استان تخصیص داده شد.  
وی با اشاره به افزایش سه برابری اعتبارات ملی در استان گفت: اعتبارات ملی از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
شهابی ادامه داد: از محل اعتبارات استانی و ملی در مجموع حدود ۸۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی شهرستان بهمئی تخصیص داده شد که مهمترین موضوع، پیگیری جذب اعتبارات و نظارت بر کیفیت و حسن انجام این طرح‌ها است.

<div id="video-display-embed-code_3738861"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2477509/3738861?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما