شناسهٔ خبر: 34125328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سلیمی:

خانم موگرینی با دم شیر بازی نکنید!

یک نماینده اصولگرای مجلس خطاب به موگرینی گفت: نقشه مخدوش ایران را در اتاق خود نصب نکنید. با دم شیر بازی نکنید، از یک طرف لبخند نزنید و از طرف دیگر القا نکنید که نقشه ایران قابل دستکاری است، شما اسقاط پهپاد دیده‌اید، آزموده را آزمودن خطاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: خانم موگرینی، نقشه مخدوش ایران را در اتاق خود نصب نکنید. با دم شیر بازی نکنید، از یک طرف لبخند نزنید و از طرف دیگر القا نکنید که نقشه ایران قابل دستکاری است، شما اسقاط پهپاد دیده‌اید، آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی بیان کرد: قانون جامع خدمت رسانی به معلولان باید اجرایی شود. آیا با مستمری که اکنون معلولان دریافت می‌کنند، امکان گذران زندگی وجود دارد. معابر برای معلولان متناسب سازی نشده و در زمینه اشتغال آنها نیز قانون ۳ درصد اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد: جانبازان برای نظام افتخار آفریدند، اما آیا صحیح است که بیمه تکمیلی آنها با اما و اگر مواجه باشد و داروخانه ها نیز به آنها سرویس ندهند. بیمه دی ۲ هزار میلیارد از دولت طلب دارد و به همین جهت از ارائه سرویس به جانبازان خودداری می شود.

سلیمی ادامه داد: در فصل اجاره‌ها هستیم، چه کسی به داد مردم می‌رسد؟ مردم رنج بیشماری می‌برند و مشخص نیست باید به چه کسی پناه ببرند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در تذکر به وزیر نیرو گفت: حقابه کشاورزان حوزه انتخابیه من توسط دیگران تصرف می شود و با حفر تالاب های غیرمجاز، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما