شناسهٔ خبر: 3411092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئيس ديوان عدالت اداري:

تا مادامي كه ولايت داريم، از هيچ چيز نبايد بهراسيم

رئيس ديوان عدالت اداري گفت: تا مادامي كه ما ولايت را داريم از هيچ چيز نبايد بهراسيم. تبعيت از ولايت و وحدت كلمه بين مسوولان، مهم‌ترين عامل دستيابي به اهداف انقلاب است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام منتظري در جلسه هيأت عمومي ديوان با تبريک فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران و دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران انفجار نور بود و توانست در دنيايي كه مظاهر جاهليت توسط عمال امريكا و انگليس حاكم شده بود، نظام جمهوري اسلامي ايران را مستقر كند.
رئيس ديوان عدالت اداري با اشاره به اين كه امروز نيز دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامي است گفت: حركات اخير دشمن كه البته مستظهر به قدرت اقتصادي و حمايت‌هاي كشورهاي غربي است، نشان مي‌دهد آن ها با لطايف الحيلي در صدد لطمه به انقلاب اسلامي و ولايت به عنوان عمود خيمه آن هستند.
وي به تحقق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و فرموده حضرت امام(ره) مبني بر اين كه انقلاب اسلامي به جهان صادر خواهد شد، اشاره كرد و گفت: امروز شاهديم كه در اقصي نقاط عالم اين فرياد آزادي‌خواهي و صداي انقلاب ما از گلوي انسان‌هاي آزاده شنيده مي‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري در ادامه اظهار اميدواري كرد كه ملت عزيز ايران با وحدت كلمه‌اي كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري است بتوانند مشكلاتي را كه دشمن بر اثر تحريم در كشور ايجاد كرده است، از سر راه بردارند و اين مقطع را نيز با سربلندي پشت سر بگذارند.
رئيس ديوان عدالت اداري شرط تحقق چنين امري را پايبندي همه مسوولان و مردم به معارف حكيمانه الهي و وحدت كلمه و در مسير ولايت حركت كردن دانست و بيان كرد: تا مادامي كه ما ولايت را داريم از هيچ چيز نبايد بهراسيم. تبعيت از ولايت و وحدت كلمه بين مسوولان مهم‌ترين عامل دستيابي به اهداف انقلاب كه همان استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي است خواهد بود.

نظر شما