شناسهٔ خبر: 34110858 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج و دهه کرامت

۱۲۰ استاد بسیجی دانشگاه‌های کشورُ قله ۳۵۸۴ متری الوند در استان همدان را فتح کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام بابرکت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه السلام)، جمعی از استادان بسیجی از دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن حضور در استان همدان، قله الوند را فتح کردند.

همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج و دهه کرامت

این اردوی کوهنوردی که با مشارکت ۱۲۰ تن از اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، به منظور انسجام بخشی، تقویت آمادگی جسمانی و بالا بردن روحیه همکاری و مشارکت جمعی میان استادان دانشگاه صورت گرفت.

در این برنامه، اساتید دانشگاه پس از اقامه نماز جماعت صبح، در قالب ۱۲ گروه ده نفره بنام ائمه معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) از منطقه گنج نامه حرکت کرده و پس از زیارت قبور شهدای گمنام و قرائت زیارت عاشورا در میدان میشان، حرکت خود را به سمت قله الوند ادامه دادند.

همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج و دهه کرامت

استادان بسیجی دانشگاه در طول مسیر ضمن سر دادن شعار‌های انقلابی، ذکر صلوات و اذکار مستحبی و صرف صبحانه، ساعت ۱۱ صبح موفق به فتح قله شدند که پس از تصویربرداری و استراحتی کوتاه، بازگشت خود را آغاز کرده و عازم منطقه کوهپایه‌ای گنج نامه شدند و پس از رسیدن به پایین قله الوند، نماز جماعت ظهر را در اردوگاه ابوذر منطقه عباس آباد همدان برگزار کردند.

همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج و دهه کرامت

این اردو ضمن در بر داشتن فضای ورزشی سالم، موجب شکل گیری ارتباطات چهره به چهره بسیاری از اساتید بسیجیِ هم رشته در دانشگاه‌های کشور شده و در طول مسیر، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های موجود در فضای دانشگاه‌ها توسط اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به بحث گذاشته شد.

نظر شما