شناسهٔ خبر: 34106826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی با بیش از ۱۶۵ نفر شاکی در هرمزگان

سردار ملکی از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی با بیش از ۱۶۵ نفر شاکی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار « عزیزاله ملکی » در تشریح این خبر گفت:در پي وصول چندین فقره پرونده از دادسرای شهرستان بندر عباس مبني بر کلاهبرداري از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، متهم به هویت (غ-پ) بومی بندرعباس، که مدیر عامل تعاونی مسکن یکی از شرکت های بندر عباس می باشد را شناسایی کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با سوء استفاده از موقعیت خود اقدام به ثبت نام از شهروندان تحت عنوان مسكن مهر نموده و با جعل و فريب مردم و قراردادن يكدستگاه پوز دردفتركار خود تعداد كثيري مسكن كه وجود خارجي نداشته را به مردم پيش فروش كرده است.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه متهم با جعل اسناد و امضاء نسبت به اخذ تسهيلات بانكي بنام چندين نفراز شهروندان نیز اقدام کرده بود،اظهار داشت: با توجه به اینکه متهم پس از دریافت وجوهات از بندر عباس متواری شده بود ماموران با اقدامات پلیسی محل اختفای نامبرده را در شهرستان تهران شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگير و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

سردار ملکی با اشاره به اینکه تا کنون 165 نفر از شاکیان این پرونده شناسائی شده اند، خاطر نشان کرد: متهم پس از انجام بازجويي اوليه و با توجه به مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و با دستور قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان ارزش ریالی کلاهبرداری از مالباختگان توسط متهم را حدود 60 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی جهت شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

 

 

نظر شما