شناسهٔ خبر: 34084324 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

دوشنبه هراز مسدود می‌شود

خبرگزاری فارس

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز به دلیل ترمیم سیستم‌های روشنایی در روز دوشنبه تا بامداد رود بعد مسدود می‌شود.

صاحب‌خبر -

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های شرق استان، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محور‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه، ضرورت انجام عملیات ترمیم، و بهسازی سیستم‌های روشنایی در محور هراز ضروری است، گفت: این انسداد در کیلومتر ۲۰ در محدوده تونل وانا اجرایی و از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۲۴ تیرماه تا ساعت ۵ صبح روز سه شنبه ۲۵ ادامه خواهد داشت.

محبی افزود: هموطنان می‌توانند در این ساعات از محور‌های جایگزین فیروزکوه و چالوس به شمال کشور سفر کنند و با پایان عملیات، محور هراز بازگشایی خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص ورود تعدادی خودروی سراتو به شرق استان تهران، بیان کرد: اختصاص تعدادی خودروی سراتو به این فرماندهی به دلیل حجم سفر‌های تابستانه و تردد‌های بالا در جاده‌های شرق استان است که این خودرو‌ها به صورت نامحسوس و شبانه روزی در سطح محور‌ها فعال خواهند بود.

وی اذعان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت مدیریت زمان سفر، استراحت قبل و در حین سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو‌های جلویی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

نظر شما