شناسهٔ خبر: 34042809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در جام یاشار دوغو ترکیه

دو کشتی گیر کرمانشاهی به فینال نرسیدند

خبرگزاری صداوسیما

بهمن تیموری و یدالله محبی کشتی گیران کرمانشاهی در جام یاشار دوغو ترکیه به رفینال نرسیدند

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، تیموری به عنوان نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم و محبی به عنوان نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در مسابقات بین المللی جام یاشاردوغو حضور یافته‌اند.
در این دوره از مسابقات یداله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در کشتی نخست خود با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل عبداله اوماک از ترکیه به پیروزی رسید.
و در دیدار نیمه نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم با نتیجه ۱۲ بر صفر مغلوب طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه شد و به دیدار رده بندی رفت.
همچنین دیگر کشتی گیر کرمانشاهی بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم به روی تشک رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۲ اندر جوشکان از ترکیه را شکست داد.
در مرحله نیمه نهایی این کشتی گیر با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب الکس درینگر از آمریکا شد و به دیدار رده بندی رفت و  حریف وی در این دیدار آباکاروف از آذربایجان است.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۵ کشتی گیر در ۴ وزن به رقابت‌های بین المللی جام یاشاردوغو اعزام شده و هدایت این تیم نیز  در دستان غلامرضا محمدی است.
گفتنی است رقابت‌های بین المللی کشتی جام یاشاردوغو ترکیه جز رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود و تا روز ۲۳ تیر و در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر استانبول ادامه خواهد داشت.

نظر شما