شناسهٔ خبر: 34042559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران؛

محاکمه «محمد علی نجفی» آغاز شد

جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز شنبه ۲۲ تیرماه به صورت علنی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد همسر دوم شهردار پیشین تهران صبح امروز شنبه ۲۲ تیرماه به صورت علنی در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) به ریاست قاضی کشکولی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران آغاز شد.

 

بنابراین گزارش، همسر محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران صبح روز سه شنبه ۷ خردادماه با شلیک پنج گلوله و اصابت به قلبش به قتل رسید و عصر آن روز نیز نجفی با حضور در پلیس آگاهی تهران به قتل همسر دوم خود به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

 

پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی که در پی صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده بود، جهت رسیدگی در اختیار شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی قرار گرفت.

 

دادستان تهران سیزدهم خرداد ماه از صدور کیفرخواست پرونده قتل میترا استاد خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تکمیل تحقیقات در پرونده اتهامی آقای محمدعلی نجفی دایر بر الف- قتل عمد خانم میترا استاد ب- حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز ج- ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) که با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص نامبرده، پرونده با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری ارسال شد.

 

یادآور می شود: نجفی که انگیزه خود برای قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرده بود در دادسرای جنایی تهران با اشاره به قتل همسرش گفته بود که این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه‌اش را پرداخت کنم اما او می‌گفت می‌خواهم کاری کنم که از زندگی بیزار شوی./

نظر شما