شناسهٔ خبر: 34041862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پایان درخشش والیبال ایران در لیگ ملت‌ها

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل برزیل در عین شایستگی از دور رقابت‌ها کنار رفت. عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

صاحب‌خبر -

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۲:۳۰ بامداد شنبه به مصاف برزیل رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

 ست‌های اول و دوم این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ به سود برزیل رقم خورد، اما ایران در دو ست بعدی با امتیازات ۲۶ بر ۲۴ و  ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم در حالی که ایران با سه امتیاز پیش افتاده بود و در آستانه پیروزی قرار داشت، این برزیل بود که در نهایت ۱۵ بر ۱۰ برنده شد و به مرحله بعد صعود کرد.

با این نتیجه ایران با دو شکست در مرحله گروهی حذف شد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابد. لهستان و برزیل تیم‌های اول و دوم گروه شدند و در مرحله نیمه‌ نهایی باید به مصاف آمریکا و روسیه بروند.

میلاد عبادی‌پور در این بازی عملکرد درخشانی داشت و ۱۸ امتیاز با حمله، ۲ امتیاز با سرویس، ۲ امتیاز با دفاع روی تور و در کل ۲۲ امتیاز گرفت.

امیر غفور و سید محمد موسوی هم به ترتیب ۱۹ و ۱۸ امتیاز گرفتند.

در سوی دیگر میدان، ریکاردو لوکارلی، دریافت‌کننده برزیل با ۱۶ امتیاز بیشترین نقش را در پیروزی تیمش داشت. ۶ امتیاز لوکارلی با سرویس به دست آمد.

نظر شما