شناسهٔ خبر: 34035229 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مصوبه‌ جدید برای بیت‌کوین ابلاغ می‌شود

ایسنا نوشت: وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای پولشویی در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ رمز ارزها در حال حاضر ممنوع هستند، گفت: دولت مصوبه دیگری را در این خصوص در حال بررسی دارد که ابلاغ خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

فرهاد دژ پسند  پس از بازدید بندر شهید رجایی بندرعباس، در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص ساماندهی رمز ارزها بیان کرد: در این خصوص باید مصوبات دولت صادر شود و جهت‌گیری‌ها و خطوط اصلی در آن مصوبه ابلاغ شود که علت توضیح ندادن بیشتر در این خصوص آن است که در فرآیند بررسی و تصمیم‌گیری قرار دارد و برخی از اظهار نظرها که در این خصوص صورت گرفته خوب نبوده است، زیرا باعث تلاطم در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه به‌رغم شرایط خاصی که برخی از دشمنان ما در تحمیل تحریم یک جانبه برای کشور داشته‌اند، توانسته‌ایم با همکاری بخش خصوصی و فعال کشور و سایر کشورها خیلی راحت از این مرحله عبور کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه و چشم‌انداز خوبی داریم که نشان از این است که مردم آمادگی لازم را برای ایستادگی در مقابل حرف زور و تنش‌های یک جانبه دارند، افزود: در نشست‌های مختلف در هرمزگان بخشی از مباحث به حوزه‌های مالیاتی و بانکی بر می‌گشت و جمع‌بندی‌های صورت گرفته ما در خصوص بنادر، گمرکات و پایانه‌ها بود؛ همچنین موارد دیگری نیز مطرح شد که آن‌ها را نیز بررسی خواهیم کرد و در حوزه‌های مختلف نسبت به تصحیح آن اقدام می‌کنیم.

دژپسند ادامه داد: بر اساس تأکیدات ریاست جمهوری عوامل افزایش موجودی کالا در بنادر و وصول کالاها در گمرکات را بررسی کردیم و نسبت به رفع این عوامل تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: در بررسی‌ها به این جمع‌بندی رسیدیم که به‌رغم تلاش‌های دشمن، ورود کالاها به خصوص کالاهای اساسی در کشور وضعیت بسیار خوبی داریم.

۲۲۳۲۲۵

نظر شما