شناسهٔ خبر: 34022645 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

بازداشت 25 مجرم و فروشنده موادمخدر در پاکسازی پارک دانشجو

تسنیم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از پاکسازی پارک دانشجو از حضور مجرمان و خرده‌فروشان موادمخدر خبر داد و گفت: در این عملیات ۲۵ نفر بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، سردار کیوان ظهیری در تشریح عملیات پاکسازی پارک دانشجو از مجرمان و خرده‌فروشان موادمخدر گفت: در پی مطالبات شهروندان مبنی بر پاکسازی پارک‌ دانشجو و محوطه تئاترشهر از خرده‌فروشان موادمخدر،  معتادان و مزاحمان نوامیس، تیم عملیات انتظامی برای شناسایی این افراد تشکیل شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: پس از شناسایی این افراد، تیمهای انتظامی کلانتری 129 جامی و سرکلانتری هشتم پلیس پیشگیری به صورت محسوس و نامحسوس فعال شده و شب گذشته در یک عملیات ضربتی، فروشندگان موادمخدر، مزاحمان و حاملان سلاح سرد را بازداشت کردند.

به گفته وی، در طرح پاکسازی این پارک 25 نفر دستگیر و تعدادی سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر و روانگردان نیز کشف شد. 

این مقام انتظامی افزود: 6 دستگاه خودرو و 15 دستگاه موتورسیکلت نیز که در حوالی پارک  اقدام به مزاحمت برای شهروندان می‌کردند، توقیف شد.

ظهیری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی مدون، پارک دانشجو از حضور مجرمان پاکسازی می‌شود، گفت: این طرح به صورت مستمر به اجرا درمی‌آید.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت متذکر شد: با افرادی که قصد ناامن کردن پارک دانشجو را دارند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و این پارک باید محیطی امن برای رفت‌وآمد شهروندان و خانواده‌ها باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما