شناسهٔ خبر: 34000068 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

شجاعت سرباز کلانتری در دستگیری یک موادفروش

میزان

در تعقیب و گریز گشت موتوری پلیس با خودروی یک موادفروش سرباز ترک‌نشین در یک اقدام جسورانه با مشاهده پایین بودن شیشه خودرو و برای ورود به آن اقدام به پرش از روی موتورسیکلت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حدود ساعت ۱۶ روز گذشته، واحد گشت موتوری کلانتری ۱۰۹ بهارستان که یک درجه‌دار راکب و سربازی وظیفه ترک‌نشین آن بود، در خیابان شهید مصطفی خمینی به یک دستگاه خودروی پراید با یک سرنشین مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری شد.

گشت موتوری پلیس بلافاصله به تعقیب با خودروی مذکور پرداخت و ماموران احتمال دادند که خودروی پراید حامل موادمخدر باشد.

تعقیب و گریز گشت موتوری پلیس با خودروی پراید ادامه داشت تا اینکه در بین چهارراه سیروس و سرچشمه، سرباز ترک‌نشین در یک اقدام جسورانه با مشاهده پایین بودن شیشه خودرو و برای ورود به آن اقدام به پرش از روی موتورسیکلت کرد.

بیشتر بخوانید:

در ادامه راننده پراید، با مشاهده این اقدام سربازوظیفه، خودرو را به سمت خودروهای عبوری دیگر کشاند که خودروی پراید با دو خودروی پژو ۴۰۵ و تیبا برخورد کرد.

در نهایت سرباز وظیفه موفق شد فرمان خودرو را تحت کنترل خود درآورد و خودرو متوقف شد، در این حین راننده پراید قصد فرار داشت که مامور درجه‌دار، وی را زمین‌گیر و بازداشت کرد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان؛ سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: راننده پراید مردی ۳۲ ساله است و از داخل خودرو حدوداً ۴۵۰ گرم هروئین و ۵۰ گرم شیشه در پک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم قصد فروش و توزیع موادمخدر کشف شده را داشت، تصریح کرد: وی در این زمینه سابقه‌دار نیز است.

جلیلیان خاطرنشان کرد سرباز وظیفه‌شناس متولد ۷۲ و ورزشکار است که بر اثر این حادثه از ناحیه سر و سینه مصدوم شده و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است.

نظر شما