شناسهٔ خبر: 33996549 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاج: ارتباط سازمانی تیم های ملی با حضور ویلموتس سازنده است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایجاد ارتباط سازمانی بین تیم های ملی از ابتدای عقد قرارداد با «مارک ویلموتس» مطرح شد که این رویه سبب می شود فلسفه تیم بزرگسالان در سایر تیم‌ها هم ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

«مهدی تاج» امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی کادرفنی تیم‌های ملی فوتبال با مسئولان فدراسیون افزود: برگزاری این جلسه برای نخستین بار کاری بسیار ارزشمندی است و از مارک ویلموتس و دستیاران او، سرمربیان حاضر در نشست و سایر مسئولان فدراسیون تشکر می کنم.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال، وی گفت: ادامه یافتن چنین جلساتی بسیار درست است و به طور قطع در آینده و در فواصل زمانی مختلف ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: کمپ تیم های ملی تا پایان سال توسعه خواهد یافت و از نظر مالی نیز شرایط فدراسیون بد نیست. اما مباحثی جهت انتقال پول وجود دارد که رفع خواهد شد. به نظرم در مجموع حال فوتبال خوب است و مواردی که سازمان تیم‌های ملی درنظر دارد، اجرایی می شود.

«محمد رضا ساکت» مشاور رئیس فدراسیون فوتبال نیز در سخنانی گفت: براساس تاکید رئیس فدراسیون به منظور هم افزایی کادر فنی بزرگسالان و سایر تیم های پایه فوتبال جلسه امروز برگزار شد تا تبادل اندیشه و تجربیات انجام شود.

وی گفت: در این نشست مربیان بزرگی با هدف تعامل و ایجاد وحدت رویه در برنامه‌های تیم‌های ملی فوتبال حضور دارند که بسیار ارزشمند است.

محمود شیعی، ابراهیم شکوری، مارک ویلموتس، اکبر محمدی، مرتضی محصص، اعضای کادرفنی و مدیریتی تیم های ملی فوتبال پایه، فرهاد مجیدی از دیگر حاضرین در این نشست بودند.

نظر شما