شناسهٔ خبر: 33954102 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

رگبار و ورزش باد شدید ۱۳ استان را در بر می‌گیرد

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌کند که رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی ساعات از دوشنبه ۱۷ تیر تا چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳ استان کشور را در برگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور،  از دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطقی از نوار شمالی کشور در ساعات بعدازظهر، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

 این شرایط بعدازظهر دوشنبه ۱۷ تیر در شمال آذربایجان‌غربی، سه‌شنبه ۱۸ تیر  در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان‌شمالی و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و چهارشنبه ۱۹ تیر در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان همچنین ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعدو برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، همچنین احتمال جاری شدن سیلاب موقت مناطق مذکور از مردم خواست از تردد و استقرار در مناطق مرتفع و کوهپایه ها همچنین در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما