شناسهٔ خبر: 33930538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امضای 2 تفاهم‎نامه همکاری بین شهرداری‎های گرگان و گوانگ‎ژو

شهردار گرگان، از امضای دو تفاهم‎نامه همکاری بین شهرداری‎های گرگان و گوانگ‎ژو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که با حضور قائم مقام شهرداری گوانگ‎ژو برگزار شد اظهار کرد: خوشحال هستیم در راستای تقویت همکاری‎های بین‎المللی امروز به صورت جدی‎تر وارد موضوع تفاهم‎نامه گرگان و گوانگ‎ژو شدیم.

وی ادامه داد: طی این نشست‎ها تقویت همکاری‎ها در بخش‎های مختلف مورد بحث قرار گرفت و دو تفاهم‎نامه به امضاء رسید و در بخش فرهنگی، گردشگری و آموزش اقدامات مؤثری را دنبال خواهیم کرد.

شهردار گرگان با بیان اینکه توسعه فعالیت‎های ورزشی بین گرگان و گوانگ‎ژو در دستور کار قرار گرفت، افزود: در حوزه صنعتی، سرمایه‎گذاری در بخش صنعت و انتقال تجربه و دانش براساس نیاز استان مورد توجه قرار گرفت و براین اساس مقرر شد برای ایجاد شهرک تخصصی گوانگ‎ژو رایزنی شود.

دادبود تصریح کرد: بازدید از توانمندی‎هایی که شهرداری گوانگ‎ژو در موضوعات مرتبط دارد و همچنین تقویت ارتباط در بخش جشنواره‎ها و نمایشگاه‎ها از دیگر موضوعات این نشست بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این نشست اظهار کرد: خروجی نشست‎ها بین مقامات شهرداری گوانگ‎ژو و گران خوب بود و خبرهای مسرت‎بخشی را برای گرگان و گلستان به همراه داشت.

علی‌اصغر یوسفی با بیان اینکه تفاهم‎نامه‎های منعقد شده بین گرگان وگوانگ‎ژو نشان داد که این نشست‎ها موثر خواهد بود، بیان کرد: بعد از انعقاد تفاهم اولیه در سال گذشته گام‎های خوبی برداشته شد و امروز تفاهم‎نامه دوم عملیاتی‎تر بود.

انتهای پیام/83018/ر

نظر شما