شناسهٔ خبر: 33895368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری باند سارقان موتورسيکلت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگيری اعضای باند سرقت موتورسيکلت و کشف پنج دستگاه موتورسيکلت مسروقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

جمشید باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از دستگیری باند سارقان موتورسیکلت خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در یکی از مناطق شهر همدان و شکایت مالباختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران واحد تجسس کلانتری 16 شهرک شهید مدنی قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری شگردهای پلیسی، یکی از سارقان موتورسیکلت را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به سرقت چندین دستگاه موتورسیکلت با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد و مشخص شد این دو سارق، اموال مسروقه را به دو برادر فروخته‌اند.

وی با بیان اینکه با مشخص شدن هویت اعضای این باند سرقت، مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: در چند عملیات منسجم سایر اعضای این باند نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها پنج دستگاه موتورسیکلت به سرقت رفته از نقاط مختلف شهر همدان کشف شد.

باقری تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و موتورسیکلت‌های کشف شده به مالکان آنها تحویل داده شد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان حتی‌المقدور وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت از قبیل دزدگیر و قفل‌های ایمن مجهز کنند.

انتهای پیام/89039/

نظر شما