شناسهٔ خبر: 33870356 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو عنوان شد؛

مجری برنامه «هفت» فیلم سینمایی «مدال نقره» را می‌سازد

تهیه کننده فیلم سینمایی «مدال نقره» به دانشجو گفت: نهایت تلاش ما این است که فیلم را برای رقابت در جشنواره کودک و نوجوان امسال آماده کنیم؛ بنابراین می توانیم در فرصت باقی مانده تا شهریور نیز آن را بسازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین لطیفی طی روزهای آینده تازه ترین فیلم سینمایی خود را با عنوان «مدال نقره» و در ژانر سینمای نوجوان جلوی دوربین خواهد برد.

در همین راستا پرویز امیری که تهیه کنندگی فیلم لطیفی را برعهده دارد با اعلام این مطلب به دانشجو گفت: البته «مدال نقره» عنوان موقت فیلم سینمایی محمدحسین لطیفی است که حتما تغییر خواهد کرد و فعلا هم در مرحله پیش تولید کار هستیم.

وی با بیان اینکه این فیلم با محوریت و اعتبار پرچم ایران و ماجرای افتخارآفرینی نوجوانان کشورمان ساخته خواهد شد، ادامه داد: نهایت تلاش ما این است که این فیلم سینمایی را برای حضور و رقابت در جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال، آماده کنیم. بنابراین میتوانیم در فرصت باقی مانده تا شهریور نیز آن را تدارک ببینیم.

این تهیه کننده با این حال افزود: حتی اگر فیلم به جشنواره کودک نرسد اما حتما آن را بزودی کلید خواهیم زد. همچنان که با بازیگرانی هم صحبت داشته ایم که بزودی اسامی آنان را اعلام می کنیم. ساخت این فیلم توسط آقای لطیفی قطعی است.

امیری در مورد سرمایه گذاری دولتی یا خصوصی آن نیز تاکید کرد: بنیاد سینمایی فارابی مسئول و حامی اصلی سینمای کودک و نوجوان است و فیلم ما نیز بی نصیب از حمایت فارابی نیست؛ با این حال بخش زیادی از هزینه فیلم، از بودجه شخصی هزینه خواهد شد.

گفتنی است مطابق با خبرهای قبلی؛ نویسندگی فیلمنامه این اثر را «پیمان عباسی» بر عهده دارد و داستان آن درباره افتخارآفرینی نوجوانان ایرانی در سطح بین‌المللی است که در ماجرایی، ناجی کشورهای دیگر بوده و پرچم کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند.

سازندگان این فیلم در ژانر اکشن، از اهدف این پروژه سینمایی را همچنین معرفی و نمایش جاذبه‌ها، دیدنی‌ها و پیشرفت‌های موجود و واقعی نقاط مختلف کشور بویژه کلانشهر تهران اعلام کرده بودند.

نظر شما