شناسهٔ خبر: 33778876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رهبر شیعیان بحرین:

نفوذ جمهوری اسلامی بر قلب ها، بشردوستانه و از روی اخلاص است

قم - ایرنا - رهبر شیعیان بحرین گفت: آمریکا با تمام جهالت و دشمنی می‌خواهد در هر عقلی، قلبی و تفکری حضور داشته باشد و در مقابل آن یک جمهوری مبارک به نام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که نه با زورگویی بلکه با اخلاص و بشر دوستی می‌خواهد بر قلب‌ها، عقل‌ها و افکار نفوذ پیدا کند و این یک جنگ تمام عیار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دانشگاه قم، آیت الله شیخ عیسی قاسم روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل بحرین که در دانشگاه قم برگزار شد، افزود: ایران تصویر رحمت خداوند و قرآن است و امروز نقش مهمی در جهان اسلام دارد و اقدامات جمهوری اسلامی برای تمام جهان اثر بخش است؛ ایران برای پیروزی جهان اسلام و مقابله با زورگویی آمریکا در حال فداکاری است و هزینه این فداکاری را می‌دهد.

وی تصریح کرد: با قدرتی که جمهوری اسلامی ایران دارد و با وجود رهبری عالم و مقتدر در راس این کشور، هیچ نگرانی بابت مرزها و امنیت ایران وجود نخواهد داشت و دغدغه امروز جمهوری اسلامی تنها برای کشور خود نیست و دغدغه جهان اسلام را دارد.

شیخ عیسی قاسم افزود: دانشگاهیان و اساتید دانشگاه مردان موثر در جنگ برابر سلطه امریکا هستند و اقدامات آنان بسیار ارزشمند است و امیدواریم جمهوری اسلامی در این جنگ به پیروی کامل برسد که پیروزی انقلاب اسلامی، در کل جهان اثر بخش است.

وی در ادامه گفت: نور ایمان انسان را به سمت سازندگی دنیا و خلاقیت جهت خدمت به مردم هدایت می‌کند و باید در دانشگاه کنار علم به موضوع ایمان نیز توجه ویژه شود.

وی افزود: علم به انسان قدرت می‌دهد که شرایط را تغییر دهد ولی اگر این علم در کنار ایمان نباشد، به انسان ضرر می‌رسانند؛ علم و ایمان باید در کنار هم باشند تا باعث سازندگی شود و در دانشگاه قم ایمان و علم در کنار یکدیگر است و این بسیار ارزشمند است.

رییس داشگاه قم نیز در این نشست گفت: دشمنان اسلام با برگزاری اجلاسیه معامله قرن در بحرین به دنبال ضربه زدن به جنبش مقاومت هستند ولی به طور حتم این موضوع برعکس خواهد شد و این تهدید به بزرگترین فرصت برای مسلمانان مبارز بحرین جهت رساندن صدای مظلومیت خود به سراسر جهان مبدل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز عنوان کرد: با هدایت‌های شیخ عیسی قاسم، مبارزات مردم شریف بحرین علیه استکبار و ظلم حکومت آل خلیفه استمرار دارد و انشالله به زودی به نتیجه خواهد رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آل سعود و آل خلیفه نماینده استکبار و صهیونیست جهانی هستند و با اتحاد یکپارچه مسلمانان توطئه‌های آنان بی ثمر خواهد شد و پیروزی نهایی برای مسلمانان راستین خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های قم نیز در این نشست با بیان اینکه دست و پا زدن دشمن در بحرین بی ثمر است، گفت: برگزاری اجلاسیه معامله قرن در بحرین نشانه دست و پا زدن دشمن است که نتیجه‌ای برای آنان نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل پوررضا عنوان کرد: انقلاب بحرین در بسیاری از موارد همانند انقلاب اسلامی ۴۰ سال پیش در ایران است و بر همین اساس فرج و نصرت را برای مردم بحرین آرزو می‌کنیم و خوشحال هستیم که انقلاب بحرین به نتایج خوبی رسیده است.

وی افزود: سفر شیخ عیسی قاسم به ایران همانند تبعید امام خمینی به کشورهای دیگر مانند فرانسه بود و امام خمینی برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی در تبعید نیز فعالیت‌های بسیاری را انجام داد و امیدواریم در نتیجه انقلاب بحرین نیز در یک مدت کوتاه به پیروزی بزرگ منجر شود.

۱۱۷۵ / ‏‬



 

نظر شما