شناسهٔ خبر: 33760100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با عقد قراردادی 5 ساله؛

رسمی: ون بیساکا به منچستریونایتد پیوست(عکس)

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال کریستال پالاس به منچستریونایتد پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، باشگاه منچستریونایتد به صورت رسمی اعلام کرد آرون ون بیساکا، بازیکن 21 ساله فصل گذشته تیم فوتبال کریستال پالاس با عقد قراردادی 5 ساله به ارزش 50 میلیون یورو به جمع شیاطین سرخ پیوسته است.

اوله گونار سولسشیر درباره عقد قرارداد با بیساکا گفت: آرون یکی از بهترین مدافعان آینده در لیگ برتر است. او دارای اخلاق کاری، استعداد و ذهنیت مناسب برای بازی در منچستر یونایتد است و او دقیقا همان نوع بازیکنی است که ما به دنبال آن هستیم تا به تیم خود اضافه کنیم، او به ما کمک می‌کند تا به پیشرفت و موفقیت بیشتر برسیم. من خوشحال هستم که او به ما پیوسته است و ما منتظر هستیم تا پیشرفت فوق العاده‌ای داشته باشیم. 

ون بیساکا

ون بیساکا درباره پیوستن به شیاطین سرخ اضافه کرد:این احساسی باور نکردنی است و افتخار می‌کنم از اینکه خودم را بازیکن منچستریونایتد بنامم؛ چیزی که می‌دانم این است که تنها تعداد کمی از بازیکنان فوتبال از این نعمت برخوردارند. بی صبرانه منتظر شروع به کارم با تیم و وارد شدن به جمع بازیکنانمان هستم. اکنون پس از پایان مسابقات قهرمانی اروپا، استراحتی کوتاه خواهم داشت، اما چشم به راه شروع تمرینات با سرمربی و همبازیان جدیدم در تور پیش فصل هستم.

نظر شما