شناسهٔ خبر: 33757194 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

از امروز هوا خنک می شود

بر اساس پیش بینی های هواشناسی، از عصر امروز دمای هوا در نیمه غربی کشور کاهش می یابد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 ایزدی، کارشناس هواشناسی ضمن اشاره به کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در شمال و شمال غرب کشور طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از وزش باد شدید در تهران و سه استان دیگر کشور خبر داد. 
 
ایزدی گفت: در اکثر مناطق کشور جوی آرام برقرار است اما، به تدریج جریانات شمالی روی دریای خزر تقویت شده و همراه با عبور امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور باعث کاهش دما از 7 تا 10 درجه می شود.
 
وی افزود: عصر فردا و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش باران، گاهی رعد و برق در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود.

ایزدی گفت: بیشینه بارش طی بعد از ظهر فردا و روز دوشنبه در گیلان و غرب مازندران است همچنین در این مدت دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

ایزدی گفت: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به ویژه در ساعات بعد ازظهر در شمال شرق، شرق و استان‌های سمنان، جنوب تهران، شمال و شرق اصفهان و یزد وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و احتمال خیزش گرد و خاک در این مناطق نیز وجود دارد.

وی درباره وضعیت جوی تهران در 2 روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف، گاهی وزش باد و همراه با افزایش ابر با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد ازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانیتگراد پیش‌بینی می‌شود.
 

برچسب‌ها:

نظر شما